رینگ‌ها در حالت استاندارد 16 اینچی هستند

زوتی T300؛ کراس اوور ارزان چینی با نگاهی به طراحی هایما!+ تصاویر

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این کراس اوور ارزان قیمت در مجموع ظاهر ساده‌ای دارد و در هیچ یک از بخش های آن رویکرد خلاقانه‌ای وجود ندارد اما در مجموع ظاهر مناسبی را با توجه به قیمت پیش روی مشتری قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، زوتی یکی از خودروسازان چینی است که حتی در کشورش نیز به خاطر کپی هایی که از محصولات روز دنیا مانند فولکس واگن، آئودی، لندرور و … انجام داده؛ شهرت دارد. دو مورد از محصولات آن با نام های آریو اس۳۰۰ و کوپا تی۲۱۰ نیز در بازار کشورمان حضور دارند.

اما در مطلب امروز سراغ یک کراس اوور ارزان قیمت از زوتی می رویم که با مدل تی۳۰۰ در بازار چین شناخته می شود. این خودرو از ۶۷۲۰ تا ۱۳۲۰۰ دلار با توجه به تریم قیمت گذاری شده است.

طراحی

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این کراس اوور ارزان قیمت در مجموع ظاهر ساده ای دارد و در هیچ یک از بخش های آن رویکرد خلاقانه ای وجود ندارد اما در مجموع ظاهر مناسبی را با توجه به قیمت پیش روی مشتری قرار می دهد.

رینگ‌ها در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند.

شاید جذاب ترین قسمت طراحی T300 به الگوی ستون آخر و اتصال آن به سقف مربوط باشد. این خودرو شباهت زیادی به دیگر محصول چینی یعنی هایما اس۵ یانگ دارد.

تی۳۰۰ از منظر ابعاد برابر با ۴۴۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۱۰ میلیمتر است.

کابین

داخل کابین دارای تریم دو رنگ است و امکاناتی مانند شیشه برقی در تمامی درب ها، فرمان هیدرولیک، تصفیه هوا، بلوتوث، نمایشگر اصلی ۸ اینچی در حالت استاندارد ارائه می شوند. از دیگر امکانات باید به رادار پارک، دوربین عقب، ایزوفیکس صندلی کودک، گرم کن و تهویه صندلی هر دو ردیف، اسکای روف و آینه های جانبی الکتریکی اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند ترمز ای بی اس، ایی بی دیی و ایربگ دوقلوی جلو در حالت استاندارد فعال هستند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده دستی و سی وی تی قابل سفارش است. ظرفیت باک ۴۸ لیتر است.

Share