فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

دستگیری مادر و دختر با ۶ کیلوگرم تریاک در رضوانشهر!

سرگرد امیر وهاب‌ زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از دو قاچاقچی زن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از دو قاچاقچی زن در این شهرستان خبر داد.

سرگرد امیر وهاب‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از تلاش سوداگران برای انتقال مقادیری موادمخدر به شهرستان رضوانشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تایید صحت خبر اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز شد، افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شدن قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو مسافربری در حال تردد در محور هفت دغنان شهرستان رضوانشهر هستند.

وی تصریح کرد: خودرو پژو تاکسی که متهمان با آن در حال انتقال موادمخدر بودند در محل مورد نظر متوقف و در بازرسی از داخل ساک و کوله‌پشتی مسافران آن که مادر و دختر بودند، ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۲۰ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share