فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارقان و کشف ۵۰ کیلوگرم سیم برق در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: از سارقان ۵۰ کیلوگرم سیم برق و ۵۰ عدد جعبه تقسیم فیوز کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: از سارقان ۵۰ کیلوگرم سیم برق و ۵۰ عدد جعبه تقسیم فیوز کشف شد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان حین گشت‌زنی به حرکات دو نفر که در یک دستگاه خودرو پراید پارک شده حضور داشتند مشکوک شدند افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۰ کیلوگرم سیم سوخته شده و ۵۰ عدد جعبه تقسیم فیوز سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه سارقان ۳۰ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share