سجاد دانش‌پژوه در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

احتمالا داماش گیلان را خریداری می‌کنم | اعتراض نسبت به مجریان شبکه باران

دانش‌پژوه اظهار داشت: برای خرید باشگاه داماش گیلان با آقای حاجی‌پور مذاکرات بسیار خوبی داشتم و احتمال دارد در آینده نزدیک مالکیت این تیم را برعهده بگیرم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سجاد دانش‌پژوه، مالک تیم شهرداری فومن که متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان است در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات خود، اظهار داشت: برای خرید باشگاه داماش گیلان با آقای حاجی‌پور مذاکرات بسیار خوبی داشتم و احتمال دارد در آینده نزدیک مالکیت این تیم را برعهده بگیرم.

اصالتاً صومعه‌سرایی هستم و سال‌هاست در شهر رشت زندگی می‌کنم

وی همچنین ادامه داد: بنده اصالتاً صومعه‌سرایی هستم و سال‌هاست در شهر رشت زندگی می‌کنم؛ به این شهر و استان تعصب دارم و قصد انتقال امتیاز باشگاه داماش را به باشگاه شهرداری فومن ندارم بلکه می‌خواهم داماش گیلان را با همین نام و همین رنگ پیراهن به دوران اوج خود بازگردانم.

دانش‌پژوه همچنین با اشاره به تقاضای خود برای خرید باشگاه سپیدرود رشت نیز به دیارمیرزا، گفت: بنده به علت اینکه در حال حاضر تیم شهرداری فومن را دارم، از بین داماش گیلان و سپیدرود رشت می‌خواهم یک تیم را خریداری کنم که با توجه به شرایط موجود، خرید باشگاه داماش گیلان محتمل‌تر است.

به دنبال خرید امتیاز یک باشگاه جنوبی هستیم

مالک تیم شهرداری فومن در خصوص آخرین شرایط این باشگاه نیز اعلام کرد: برای اینکه تیم شهرداری فومن را به دسته بالاتر بیاوریم به دنبال خرید امتیاز یک باشگاه جنوبی هستیم که خوشبختانه در این زمینه به توافقات خوبی نیز رسیدیم.

دانش‌پژوه در زمینه تغییر نام باشگاه شهرداری فومن نیز به دیارمیرزا، اظهار کرد: چندین نام پیشنهاد شده است که در حال بررسی آنها هستیم در صورت جمع‌بندی یکی از آنها را برگزینیم که با اصالت مردم فومن نیز همسو باشد.

اعتراض نسبت به مجریان شبکه باران | بهترین راه خروج بن بست فوتبالی، آرامش است

وی همچنین با انتقاد از عملکرد شبکه باران به دیارمیرزا گفت: مجریان برنامه ورزشی شبکه باران گیلان در برنامه زنده بنده را به سخره گرفتند و اعلام کردند که من تیم شهرداری فومن را رها کردم! در صورتی‌که بنده از نیم فصل دوم مالکیت این تیم را برعهده گرفتم و حتی پس سقوط این تیم نیز بازیکنان با هواپیما به بازی‌ها اعزام می‌شدند، کاری که تیم‌های دیگر توانایی انجام آن را نداشتند.

مالک تیم شهرداری فومن همچنین ادامه داد: بنده به هیچ وجه تیم شهرداری فومن را رها نکردم و برنامه‌های زیادی برای این تیم مردمی دارم.

دانش‌پژوه در گفتگو با دیارمیرزا از مدیران صداوسیمای مرکز گیلان درخواست کرد که به مجریان برنامه ورزشی شبکه باران تذکر داده شود تا اینگونه با آبروی افراد بازی نکنند!

وی با بیان اینکه بنده مدرک B مربی‌گری فوتبال را دارم و سال‌های به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، اظهار کرد: عشق به فوتبال و استان گیلان در خون من است و امیدوارم برخی افراد با اظهارات نسنجیده خود سبب دلسردی بنده و افرادی مانند من نشوند.

مالک تیم شهرداری فومن در پایان با اشاره به اینکه بنده اصلا دوست ندارم وارد حاشیه بشوم و دنبال مشهور شدم نیستم، تصریح: در مورد دوستان مجری چیزهای زیادی برای گفتن دارم که فعلا بخاطر شرایط موجود فوتبال گیلان سکوت می‌کنم و در این شرایط حساس موجود بهترین راه خروج از این بن بست فوتبالی، آرامش است.

Share