فرمانده سپاه آستارا خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته حمایتی در آستارا | رونمایی از تندیس شهید رجایی

سرهنگ بهزاد قنبری، با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی در شهرستان آستارا از ابتدای رزمایش مواسات گفت: این بسته‌ها به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین مردم شریف، بسیجیان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای انقلابی بین نیازمندان توزیع شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در نشست خبری گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در محل سپاه این شهرستان گفت: برخی کشورها با پرورش اسلام آمریکایی توطئه‌های پلیدی را علیه دین‌مان دارند و باید بدانند که همیشه حق بر علیه باطل پیروز است.

سرهنگ بهزاد قنبری، ایمان و آرمان رزمندگان را اسلام ناب و اشاعه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برد سلاح های ما در راستای مرزهای اسلام ناب بوده و ثمره آن را در کشورهای دیگر را مشاهده می‌کنیم، امروز اسلام ناب به ملت‌های آزاده صادر شده است.

وی برد سلاح‌های آمریکایی ها را در محدوده سربازانشان دانست و تصریح‌کرد: ایمان و آرمان سربازان اسلام فراتر از برد سلاح آنها است و اعتقاد و باور رزمندگان اسلام همواره دلیلی بر ترس آنها است.

قنبری جنگ را برای کشور به فرموده امام راحل (ره) گنج دانست و بیان کرد: جنگ روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران را افزایش داد و خود باوری ایجاد شده امروز ماحصل همین است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز با دشمن گفت: امروز جنگ اراده ها با دشمن در جریان است و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی و نرم‌افزاری دشمن بر جوانان ایستادگی کشور را افزایش می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری گفت: این هفته با شعار “ما قوی هستیم” از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و بیش از ۷۰ برنامه در شهرستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ها در محورهای فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی و خدمت رسانی توسط بسیجیان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با تشریح برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح، ویزیت رایگان مردم، مسابقات متنوع و متعدد ورزشی بین ورزشکاران، رزمندگان، نیروهای مسلح و مردم، افتتاح کارگاه تولید ماسک، دیدار با خانواده شهدا، محافل انس با قرآن، رونمایی از تندیس شهید رجایی، برپایی میز خدمت، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، ضدعفونی مدارس، توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح مسکن محرومین، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری شب شعر و توزیع بسته های حمایتی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان آستارا است.

قنبری با اشاره به فعالیت گروههای جهادی در آستارا گفت: بیش از ۳۰ گروه جهادی فعال در شهرستان به خدمت گذاری در حوزه های ساخت پل، امداد رسانی به آتش سوزی جنگل ها، کمک به کشاورزان و همیاری نقش آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی در شهرستان آستارا از ابتدای رزمایش مواسات گفت: این بسته‌ها به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین مردم شریف، بسیجیان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای انقلابی بین نیازمندان توزیع شده و در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰۰ بسته حمایتی و ۲۰۰ بسته لوازم تحریر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح یک مسکن محرومین با اعتبار ۸۰ میلیون تومانی گفت: این مسکن در منطقه صعب العبور روستای کوته کومه لوندویل توسط خیرین بزرگوار و بسیجیان افتتاح خواهد شد و تا پایان سال در صورت تامین اعتبار ۹ واحد مسکن محرومین در شهرستان افتتاح می‌شود.

Share