سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

تصویب طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دارای تابعیت مضاعف در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی ۴ طرح و لایحه در نشست بعد از ظهر کمیسیون آموزش خبر دا د که این موارد به عنوان کمیسیون فرعی در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمدحسین  فلاحی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست بعد از ظهر امروز به بررسی طرح‌ها و لوایح فرعی کمیسیون اختصاص داشت که دستور کار نخست جلسه، بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران بود که به تصویب اعضا رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی دستور کار بعدی کمیسیون بود که اعمال اصلاحتی به تصویب رسید.

فلاحی، طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی دستور کار بعدی کمیسیون برشمرد که این طرح نیز با اصلاحاتی جزئی به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌ها ارجاع شد.

Share