سرپرست شهرداری رشت؛

تصفیه‌خانه سراوان تنها متعلق به شهرداری نیست|نمی‌توانیم برای نگهداری از اعتبارات جاری هزینه کنیم

عطایی اظهار کرد: نگهداری تصفیه خانه سراوان به هشت میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال نیاز دارد و نمی توانیم از اعتبارات جاری برای نگهداری تصفیه خانه هزینه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت با جمعی از مدیران شهرداری پیرامون موضوع پسماند برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه دوران سرپرستی دوران گذار و رکود نیست گفت: دوران سرپرستی دوران شکوفایی و متعلق به همه همکاران است و باید خودمان را ثابت کنیم.

عطایی با اشاره به اینکه فعالیت پروژه ها باید با سرعت بیشتری دنبال شود بیان کرد: همه باید با تقسیم کار و انرژی بیشتر فعالیت کنیم.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه برای فصل سرما شد.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه تصفیه خانه سراوان تنها متعلق به شهرداری رشت نیست گفت: همه دستگاه های متولی باید در حفظ و نگهداری آن با شهرداری مشارکت کنند.

 عطایی اضافه کرد: نگهداری تصفیه خانه سراوان به هشت میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال نیاز دارد و نمی توانیم از اعتبارات جاری برای نگهداری تصفیه خانه هزینه کنیم.

وی همچنین با اشاره به تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه پسماند برای شهرداری رشت تا پایان سال بیان داشت: باید برای تخصیص اعتبارات برنامه ریزی لازم صورت گیرد و اولویت بندی ها مشخص شود.

Share