دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی کشور خبر داد:

تجمع کارگزاران مخابرات روستایی گیلان و چند استان دیگر مقابل مجلس

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی کشور از تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، قربانزاده (دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز صبح مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت: از پانزده استان کشور ازجمله خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، گیلان، همدان، خوزستان، لرستان و  هرمزگان به تهران آمدیم و مقابل مجلس جمع شدیم تا شاید نمایندگان مجلس صدای دادخواهی ما را بشنوند.

قربانزاده، با تاکید بر اینکه مهم‌ترین خواسته ما رفع تبعیض مزدی در مخابرات است؛ مطالبات را در چهار دسته گروه‌بندی کرد: مطالبه اول پایبندی مخابرات به توافقنامه ۳/۲/ ۹۸ است؛ این توافقنامه با حضور نمایندگان مجلس  بین کارگران و مخابرات تنظیم شد؛ دومین خواسته، رفع تبعیض در پرداخت حقوق، مزایا و رفاهیات بین کارگران مخابرات روستایی و کارکنان مخابرات شهری است که خواسته‌ی بسیار مهمی است؛ این خواسته عرف کارگاه است و محمل قانونی دارد. خواسته بعدی، انعقاد قرارداد دائم با تعدادی از این قشر زحمتکش مخابرات روستایی است که هنوز قرارداد با آنها منعقد نشده درحالیکه قرارداد دائم، آرای حل اختلاف و دیوان عدالت است. در نهایت خواستار  واریز بیمه معوقه تعدادی از  پرسنل، مربوط به قبل و بعد سال ۸۸ هستیم.

این فعال صنفی تاکید می‌کند: امیدوارم نمایندگان مجلس به داد ما برسند و در جهت پیگیری مطالبات برحق و قانونی ما گام بردارند.

Share