پورهادی: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما فدراسیون حتی با یک کاغذ از من تقدیر نکرد

تجلیل باشگاه داماش از محمدرضا پورهادی پیشکسوت داوری گیلان

باشگاه داماش گیلان طی مراسمی از محمدرضا پورهادی به پاس نیم قرن خدمت در عرصه داوری و نظارت در فوتبال کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه داماش از محمدرضا پورهادی خمامی پیشکسوت داوری استان گیلان تجلیل کرد.

ظهر روز پنجشنبه ۲۰ شهریور باحضور اجمد رمضان پور نرگسی، اسماعیل حاجی پور و فرهام زاهد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، میرشهاب مومنی نایب رئیس و سایر عوامل به هیات فوتبال استان گیلان و برخی از پیشکسوتان فوتبال گیلان در ساختمان قدیمی شهرداری رشت از محمد رضا پورهادی به پاس ۵۰ سال فعالیت ارزشمند در فوتبال کشور قدردانی شد.
پورهادی داور پیشکسوت و بنام استان و از نمایندگان کار بلد لیگ برتر فوتبال کشور می باشد که پس‌از سالها فعالیت بعنوان نماینده سازمان لیگ فدراسیون، در بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های تراکتورسازی و استقلال به کار خود پایان داد.

پورهادی: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما فدراسیون حتی با یک کاغذ از من تقدیر نکرد

محمدرضا پورهادی با تشکر باشگاه داماش بابت این مراسم، گفت: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما متاسفم که فدارسیون به اندازه یک برگه کاغذ هم از من تقدیر نکرد! حتما باید دزد می بودم یا زیر میزی می گرفتم تا از من تقدیر شود.

وی با ادامه گلایه هایش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: چرا نباید در لیگ برتر بازنشسته می شدم؟ در فوتبالی که سراسر دید و بازدیدی و باندبازی است، بدون آنکه به من اطلاع دهند در جام حذفی مرا بازنشست کردند! حالا هم دیدند اعتراض کردم، گفتند مدرسی شرق کشور را به شما می دهیم.

محمدرضا پورهادی در پایان گفت: از کلیه دوستانی که آمدند تشکر می کنم و امیدوارم این بابی باشد تا برای دیگران هم چنین مراسم هایی برگزار شود. باز هم ممنون هستم که در خانه ام شهر رشت، این مراسم برای من گرفته شد.

Share