سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد؛

به دنبال انتصابات در دوران سرپرستی نیستم | تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام منطقه یک

سرپرست شهرداری رشت به ثبات مدیریت و حفظ آرامش در دوران سرپرستی تاکید کرد و افزود: به دنبال انتصابات در دوران سرپرستی نیستیم و تنها تغییرات در بخش های فاقد متولی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت از شهرداری منطقه یک رشت بازدید کرد.

 عطایی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه شروع کارم در شهرداری رشت از منطقه یک بود، گفت: خاطرات خوبی در شهرداری منطقه یک داشتم و توانستیم به اتفاق همکاران رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دوران سرپرستی نباید به عنوان دوران بی ثباتی و بی نظمی تعبیر شود، بیان کرد: دوران سرپرستی دوران اثبات توانمندی مدیران و کارکنان شهرداری است.

سرپرست شهرداری رشت به ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: درب اتاق مدیران باید همواره به روی مردم باز باشد.

 عطایی با اشاره به تدوین سیاست های جدید در حوزه مالی و اقتصادی مطرح کرد: با تدوین سیاست های جدید، پرداخت هماهنگ حقوق کارکنان شهرداری رشت در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مردم رشت شایسته بهترین ها هستند و باید با همدلی و اتحاد بهترین خدمات به مردم را ارائه دهیم.

مهندس عطایی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری رشت مجموعه ای پاک دست و سالم است، افزود: مجموعه شهرداری رشت همواره با وجدان کار می کند و نباید نقاط ضعف کوچک را بزرگ نمایی کنیم.

وی همچنین در ادامه به انضباط مالی، اداری، نظارت قوی و افزایش تیم های شناسایی در منطقه تاکید کرد.

 عطایی مردم منطقه یک را مردمی مطالبه گر دانست و خواستار تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در منطقه یک شد.

سرپرست شهرداری رشت همچنین به ثبات مدیریت و حفظ آرامش در دوران سرپرستی تاکید کرد و افزود: به دنبال انتصابات در دوران سرپرستی نیستیم و تنها تغییرات در بخش های فاقد متولی انجام می شود.

مهیار برنجی مدیر شهرداری منطقه یک رشت نیز در این دیدار با تبریک انتخاب مهندس عطایی به سرپرستی شهرداری رشت، بیان داشت: مجموعه شهرداری منطقه یک با تمام ظرفیت و توان از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به شهروندان دریغ نمی کند.

گفتنی است سرپرست شهرداری رشت از کلیه واحدهای منطقه یک شهرداری رشت بازدید و با همکاران شهرداری منطقه یک به گفت و گو پرداخت.

Share