فرماندار تالش خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۳۲ پروژه در تالش همزمان با هفته دولت

سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش از بهره‌برداری ۲۳۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید عیسی مهدوی با تسلیت ماه محرم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و اظهار کرد: با همه مشکلاتی که بر سر راه دولت است، دولت تدبیر و امید به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری ایران، ثابت قدم و استوار روبه جلو می‌رود و شاهد توسعه کشور در همه بخش‌ها هستیم.

فرماندار تالش با بیان اینکه ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال قبل ۳۵۵ درصد افزایش داشته است، گفت: در کیفیت و کمیت پروژه‌ها نیز نسبت به هفته دولت سال قبل؛ افزایش را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: سردخانه، کارخانه آرد، کارگاه پالت سازی، ۳۷ طرح تقویت برق، بیمارستان جدید الااحداث شهید نورانی و دیگر طرح‌های اقتصادی از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که در طول هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

مهدوی از افتتاح ۶۰ پروژه مسکونی مددجویی و طرح اقتصادی همزمان با هفته دولت در تالش خبر داد و افزود: همچنین در این هفته ۸۷ پروژه در روستاهای شهرستان تالش به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار تالش گفت: در هفته دولت ۲۳۲ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد.

Share