چرا در قبال اتهاماتی که به مشاورتان وارد شده سکوت کرده اید؟

بهراد ذاکری فاتحه رشت را خواند؛ برای رسیدن به دفتر شهردار باید رمز آسانسور را بلد باشند!

ذاکری گفت: از ایشان راجع به منزل مسکونی می پرسم پاسخ نمی دهند، راجع به شائبه های مالی مشاور و همدمشان می پرسم از اساسی مشاور را کتمان می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

بهراد ذاکری نطق خود را با شعر زیر آغاز کرد.

 یک روز گم شدن در شهر اندوه ناگهانم بود
هر جا که مادرم میرفت محدوده جهانم بود
در مرکز جهان، گیلان در کهکشان دنیا رشت
سیاره ای که می دیدم میدان صیقلان بود
یک روز گریه میکردم وقتی پرنده ام می مرد
وقتی پرنده ام می مرد ابی در آسمانم بود
یک روز نامم ارش بود حالا من ابرم آری ابر
تا مرز بی قراری رفت تیری که در کمانم بود
آن مرد از جهان فارغ،تا مغز استخوان عاشق
گیرم که یک زمان بودم،دیگر نمی توانم بود

این عضو شورا در ادامه با قرائت ذکر انا لله و انا الیه راجعون گفت: این را میگویم چون حرفهای امروزم یک مصیبت نامه است. چطور می توانم برای خودم و شهرم نگریم که در بدترین شرایط خود قرار دارد.

ذاکری افزود: امروز صبح که از خانه بیرون آمدم به من از ترافیک حاصل از کنده کاری خیابان ها گفتند، پیگیری کردم که گفتند راهنمایی و رانندگی همکاری نمی کند. آقای حاج محمدی مگر در خواب زمستانی آن هم در شهریور ماه فرو رفته اید. وظیفه شما به عنوان یک شهردار چیست؟ چه کرده اید امروز ظهر مصیبت مدیریت شما بر سر من آوار شد زمانی که گفتند برای دستیابی به طبقه مدیریت حضرت عالی باید رمز آسانسور را بلد باشند.

این عضو شورا تصریح کرد: مگر شما چه کاره اید و در چه جایگاهی قرار دارید که امروز سر سفره مردم رشت نشسته اید و صاحبخانه باید برای رسیدن به شما هفت خان رستم را فتح کند. هنوز سوالات قبلی من را پاسخ نداده اید که لایحه یک میلیارد و خورده ای بدون قرارداد سال پیشتان را در کمال وقاحت به شورا ارسال می‎کنید تا برای خلاف انجام شده ترک تشریفات بگیرید!

ذاکری گفت: مدیران شهرداری را که برای پاسخگویی و نظارت به کمیسیون های شورا احضار میشوند تحت فشار قرار می‎دهید تا پاسخگو نباشند؟ چه چیزی را می خواهید مخفی کنید. مردم رشت بدانید که از روز اول امروز را پیش بینی میکردم که به ایشان رای ندادم. ایشان همان کسی است که زمانی به دنبال مشاور شدن در همین شهرداری رشت بودند و ناگهان شهردار رشت شدند. از ایشان راجع به منزل مسکونی می پرسم پاسخ نمی دهند، راجع به شائبه های مالی مشاور و همدمشان می پرسم از اساسی مشاور را کتمان می کنند. مشاور شما تنها کسی است که به انتخاب صد درصدی خودتان و بدون هیج درخواست و فشار بیرونی مدتها به طور فراقانونی در اتاق شما و در جلساتتان کنارتان حضور داشته چرا اکنون در قبال اتهاماتی که به او وارد شده سکوت کرده اید؟

این عضو شورا تصریح کرد: از کجا بدانیم این اتهامات تنها متوجه فقط خود اوست؟! از پروژه ها می پرسم تنها شوآف تصفیه خانه شیرابه سراوان با هزار مشکل را بیان میکنند. از راههای تحقق بودجه میپرسم انشا می خوانند. از تخلف برگزاری مناقصه به طور مستند سوال می کنم پاسخ نمی‎دهند. نمی دانم چهار همکار محترم ما در شورا چگونه با این پاسخ ها قانع شدند اما من نمی توانم جواب مردم شهرم را بدهم. امروز باید تلاش کنم تا تنها مسیر اشتباه طی شده را تصحیح کنم و شرمسار باشم که نتوانستم جلوی حضور ایشان در شهرداری رشت را بگیرم.

ذاکری گفت: من تا لحظه آخر به فرایند استیضاح آقای حاج محمدی ادامه می دهم چرا که به آن اعتقاد دارم. همکاران من در رشورا، رسانه ها، مقامات و دستگاه های ناظر و هر کسی که هم اکنون در جایگاه تایید رفتار و عملکرد حاج محمدی قرار دارد بداند که فردا در پیش چشم مردم این شهر مسوول است و باید پاسخگوی این حمایت نادرست باشد.

Share