فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲

یادواره شهید قلی پور و شهدای کربلای ۲ از مزار شهدای رشت و به طور تلویزیونی در شبکه باران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در شبکه باران خبر داد.

« سیداکبر قاسمی» امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ اظهارکرد: تمامی جوامع بشری ارزش‌هایی دارند که فرهنگ آن جامعه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با تاریخ ایران شکل گرفت و جز ارزش‌های غنی این مرز و بوم است گفت: حفاظت و حراست از خون شهدا وظیفه خطیری است که اکنون بر عهده ماست.

وی از برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ به صورت مجازی خبر داد و افزود: این یادواره دوشنبه(۱۰ شهریور) ساعت ۱۸ عصر به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: با برگزاری چنین یادواره‌هایی یاد و خاطره شهدا همواره زنده مانده و ارزش‌ها و اهداف شهدا به نسل جدید انتقال خواهد یافت.

قاسمی با بیان اینکه شهدا با مکتب عاشورایی خود از جان و مالشان گذشتند تا امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه ماست که در حفظ و حراست ارزش‌ها و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان بکوشیم.

Share