انعقاد تفاهمنامه همکاری آبفای گیلان جهت واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به کارکنان در مسکن مهر رشت

مقدمات واگذاری ۸۰ واحد مسکونی در مجتمع بهار نارنج رشت واقع در شهرک گیلار مسکن مهر رشت فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاتفاهم نامه همکاری جهت واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به کارکنان این شرکت، بین آبفای گیلان و شرکت گیل آرمه منعقد و مبادله شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در آئین انعقاد این تفاهمنامه اظهار داشت: در راستای سلسله برنامه های این شرکت برای ایجاد شرایط رفاهی ارائه تسهیلات به کارکنان، تفاهم نامه ای امضاء می شود تا تعدادی از واحدهای مسکن مهر با شرایط خاص در اختیار همکاران این شرکت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مبادله تفاهمنامه مذکور به نوعی شرایط واگذاری مسکن به کارکنان را تسهیل می نماید، تصریح کرد: تلاش مجموعه مدیران ارشد آبفای گیلان بر این است که همکاران شرکت به خصوص کسانی که مسکن ندارند از این طریق مسکن مناسبی دریافت نمایند.

گفتنی است پس از فراخوان واگذاری ۵۲ واحد مسکن مهر در شهرستان بندرانزلی، هم اکنون مقدمات واگذاری ۸۰ واحد مسکونی در مجتمع بهار نارنج رشت واقع در شهرک گیلار مسکن مهر رشت فراهم شده است که با امضاء و مبادله تفاهم نامه بین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و شرکت گیل آرمه، علاقمندان می توانند برای دریافت مسکن ثبت نام نمایند.

Share