در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار گیلان انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از چهار طرح بوم گردی در شهرستان رضوانشهر

در چهارمین روز از هفته دولت، چهار طرح بوم گردی با اعتبار ۲۸ میلیارد و یکصد میلیون ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیمیا تنهایی معاون استاندار گیلان امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: امروز حفظ و تثبیت اشتغال موجود نمادی از مقاومت و ایستادگی ملی است و باید از همه ظرفیت ها در بخش های مختلف برای حفظ اشتغال موجود و در ادامه آن ایجاد اشتغال جدید بهره گیریم.

وی با اشاره به حمایت دولت از مشاغل خرد و خانگی تصریح کرد: امروز برای رونق و توسعه فعالیت های این مشاغل باید زنجیره های تولید تا مصرف تکمیل شود.

تنهایی عنوان کرد: آبادانی کشور با توسعه اشتغال ممکن می‌شود و موضوع شغل و تداوم تولید، دغدغه اصلی است و همه باید برای رفع این دغدغه، چاره اندیشی کرده و برای برطرف کردن تنگناها تلاش مضاعف نمایند.

 وی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده از سوی فعالان حوزه گردشگری مبنی بر مشکلات آنها در جریان شیوع کرونا و ضرورت به تعویق انداختن اقساط بانکی افزود : برای رفع این مشکلات حتما پیگیری لازم بعمل خواهد آمد.

تنهایی ادامه داد : تاسیسات گردشگری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا عمل کنند و رعایت این دستورالعمل ها برای همه الزامی است.

چهار طرح بوم گردی رضوانشهر با اعتبار ۲۸ میلیارد و یکصد میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر به بهره برداری رسید که از این میزان هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم سهم بخش خصوصی است.

Share