نمی دانیم لیگ یکی هستیم یا لیگ دویی

اشجاری: هرچه سریعتر تکلیف شهرداری آستارا را مشخص کنید

سرمربی شهرداری بندرآستارا گفت : وقفه در برگزاری بازی های پلی آف هزینه های زیادی برای ما دارد، هزینه هایی که می توان صرف فصل آینده شود. متاسفانه مسئولین فدراسیون اصلا شرایط ما را در نظر نمی گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در گفتگو با دی اسپورت اظهار داشت: با وجود گذشت ۲۰ روز از آخرین بازی ما، همچنان در بلاتکلیفی تمرین می کنیم. همه در حال بستن تیم خود برای فصل آینده هستند اما ما نمی دانیم لیگ یکی هستیم یا لیگ دویی و فصل یارگیری را هم داریم از دست می دهیم.

اشجاری افزود: شکایات یا تخلفات تیم های گروه دیگر چه ارتباطی به ما دارد که باید در بلاتکلیفی تاوان بدهیم. این وقفه هزینه های زیادی برای ما دارد، هزینه هایی که می توان صرف فصل آینده شود. متاسفانه مسئولین فدراسیون اصلا شرایط ما را در نظر نمی گیرند. امیدوارم ما در این شرایط آسیبی نبینیم در حالی که مطئنا برای آماده سازی و یارگیری در فصل آینده متضرر خواهیم شد.

اشجاری در پایان بیان داشت: شرایط برای تیم ها در پلی آف باید یکسان باشد. اما ما از لحاظ مالی و آماده سازی شرایط ضعیف تری نسبت به پاس داریم و آسیپ پذیر تر هستیم. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف پلی آف مشخص شود و در این شلوغی و نابسامانی شکایت ها، حقی از تیم شهرداری آستارا ضایع نشود.

Share