مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد؛

اجرای طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار

هنرمند اظهار داشت: طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار، طرحی مهم و حیاتی است که طی یک پویش جهادی از ابتدای سال در سطح رشت و استان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی نشستی با حضور محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و علی فتح الهی فرماندار این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه توزیع برق پرداخته شد.

در ابتدا هنرمند ضمن تشکر از همراهی مسئولین استان با شرکت توزیع برق گیلان در امر خدمت رسانی اظهار داشت: طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار، طرحی مهم و حیاتی است که طی یک پویش جهادی از ابتدای سال در سطح رشت و استان در حال اجراست.

وی افزود: ترمیم شبکه های آسیب دیده بر اثر بحران های طبیعی از جمله بارش برف ۹۸ در اولویت است و این طرح، نخست از مناطق کم برخوردار و عمدتا با فرسودگی بالای شبکه مانند منطقه حمیدیان رشت آغاز شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان همچنین به طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط استان اشاره کرد و گفت: اجرای این قبیل طرح ها و پویش ها نیازمند جذب اعتبار و منابع لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و استان با توانمندی بالای خود می توانند شرکت توزیع برق استان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت مردم همراهی کنند.

Share