برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت؛

آغاز به کار فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از آغاز به کار فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش برای ارتقاء امنیت روانی شهروندان در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: با توجه به اینکه تامین امنیت شهروندان اولویت اصلی نیروی انتظامی است به همین منظور قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان فعالیت خود را آغاز کرده ‌است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اشرافیت پلیس بر هرگونه تحرک اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی‌ مراجع قضائی در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و جلب رضایت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی به برخورد قاطع و بدون تسامح با اراذل و اوباش سطح استان اشاره کرد و اذعان داشت: قرارگاه مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت تمامی تحرکات اراذل و اوباش را مورد رصد قرار داده و مبارزه با آنها تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این معضل اجتماعی در استان ادامه خواهد داشت.

سردار ملکی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و اجرای احکام الهی در خصوص این مجرمان بیان داشت: قلدری، ایجاد نامنی برای مردم، عربده‌کشی، استفاده از سلاح سرد و گرم و هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه، خط قرمز نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر نقش دستگاه‌های مختلف، مقامات قضائی و همکاری شهروندان در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تحرکات مشکوک و مخاطره‌آمیز اراذل و اوباش سطح استان را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share