در قالب پویش فراگیر #هرهفته_الف_ب_ایران :

۷ پروژه برقی در استان گیلان، افتتاح و به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از افتتاح و بهره برداری ۷ پروژه در قالب پویش فراگیر الف ب ایران در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از افتتاح و بهره برداری ۷ پروژه در قالب پویش فراگیر الف ب ایران در استان گیلان خبر داد.

«بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: وضعیت صنعت برق کشور از لحاظ تولید، انتقال، توزیع و مصرف از آغاز تابستان به صورت آنلاین توسط مقام عالی وزارت نیرو مدیران عامل شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه توانیر مورد پایش قرار می گیرد.

وی افزود: نتیجه این پایش ها و عملکرد، به شکر خدا این بود که در تابستان سال جاری هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در استان گیلان نداشته باشیم و انشاء ا… با همکاری مردم در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

داراب زاده با اشاره به پویش فراگیر الف ب ایران گفت: در قالب این پویش در سال گذشته ۲۲۷ پروژه به ارزش ۳۳ هزار میلیارد تومان در زمینه آب و برق در استان های کشور و از جمله استان گیلان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: پویش فراگیر الف ب ایران با همان قوت در سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان اجرا می شود و تا امروز که چهاردهمین هفته از پویش را سپری کرده ایم نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگی در سطح کشور بودیم. در قالب این پویش، انشاءا… شاهد افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه در سال جاری در استان گیلان خواهیم بود.

Share