طی حکمی صورت گرفت؛

یک گیلانی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور شد

با حضور احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

وربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل شفاعی معاون اسبق اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هفته گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب شد.

شفاعی در مراسم معارفه که روز گذشته با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، گفت: مسئولیت سنگینی به عنوان شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه شورا بر عهده داریم و همه می دانیم که این مجموعه یک مجموعه هم افزاست و داشتن حداکثر روابط عمومی و حداکثر ارتباطات از مشخصه های اصلی کارکنان، مدیران و مسئولین دبیرخانه است.

شفاعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است»، تأکید کرد: اگر نیت ها را خالص کنیم و همت ها را کنار هم بگذاریم، عنایت الهی به مدد می آید و دستاوردهای بزرگ به وجود می آید.

شایان ذکر است که اسماعیل شفاعی پیش از این به مدت ۶ سال معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود.

وی همچنین مدیرکلی امور استان های نهاد کتابخانه های کشور و معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را نیز در کارنامه دارد.

Share