توسط «نشر فرهنگ ایلیا»؛

کتاب «گیلان‌شهرها»؛ راهنمای شناخت شهرستان‌های گیلان منتشر شد

کتاب «گیلان‌شهرها»؛ راهنمای شناخت شهرستان‌های گیلان توسط «نشر فرهنگ ایلیا» منتشر شد و محتوای کتاب به‌گونه‌ای تهیه شده است تا خواننده در کمترین زمان و با فشرده‌ترین اطلاعات، همراه با تصاویری بدیع، با شهرستان‌های گیلان و ویژگی‌های آن آشنا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کتاب «گیلان‌شهرها»؛ راهنمای شناخت شهرستان‌های گیلان توسط «نشر فرهنگ ایلیا» منتشر شد.

این کتاب مجموعه‌ای از اطلاعات جغرافیایی (طبیعی، انسانی، سیاسی و…)، اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، منابع طبیعی و محیط‌زیستی سرزمین گیلان را در قالب سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی، به مخاطبان ارائه می‌دهد.

آمار و اطلاعات کتاب با بهره‌گیری از منابع رسمی موجود، به شکلی خلاصه در اختیار خواننده قرار گرفته است. طبقه‌بندی کتاب برمبنای شهرستان‌های شانزده‌گانۀ استان گیلان و ترتیب قرار گرفتن آن‌ها برمبنای جمعیت شهرستان‌هاست.

محتوای کتاب به‌گونه‌ای تهیه شده است تا خواننده در کمترین زمان و با فشرده‌ترین اطلاعات، همراه با تصاویری بدیع، با شهرستان‌های گیلان و ویژگی‌های آن آشنا شود.

کتاب مذکور با با همکاری حوزه هنری گیلان به قلم نیما فرید مجتهدی و هادی میرزانژاد موحد نگاشته شده است و در ۳۱۲ صفحه با قطع «خشتی» به‌صورت تمام رنگی و گلاسه منتشر شد.

قیمت کتاب ۱۹۵/۰۰۰ تومان است و برای تهیه آن به کتاب‌فروشی‌های معتبر مراجعه نمایید و یا با شماره ۳۳-۳۳۳۴۴۷۳۲ – ۰۱۳ تماس بگیرید.

 

Share