در جلسه معاونان و مدیران شهرداری رشت؛

چهار پروژه در دست اقدام شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه معاونان و مدیران شهرداری رشت، عملیات اجرایی تکمیل پروژه‌های شهدای گمنام بوستان ملت، مزار دکتر حشمت، ساختمان هموفیلی و آبنمای موزیکال بوستان ملت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه معاونان و مدیران شهرداری رشت، عملیات اجرایی تکمیل پروژه‌های شهدای گمنام بوستان ملت، مزار دکتر حشمت، ساختمان هموفیلی و آبنمای موزیکال بوستان ملت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه به ریاست ناصر حاج‌محمدی و با حضور محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت، معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق پنجگانه شهرداری رشت برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی وضعیت پروژه مزار دکتر حشمت، در زمینه تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تا پایان مرداد ماه و همچنین اجرای محوطه سازی پروژه در محدوده منطقه دو و انجام استعلام مورد نیاز تصمیم گیری شد.

در ادامه، پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت مطرح و بررسی شد و در ارتباط با تعهدات شهرداری رشت پس از شروع عملیات اجرایی، محاسبه برآورد باقیمانده کار، انجام پیگیریها به منظور اخذ مجوز واگذاری به سپاه، تعیین تکلیف پیمانکار فعلی و تهیه قرارداد بین شهرداری و بسیج سازندگی برنامه ریزی و تصمیم گیری گردید.

همچنین در این جلسه هزینه های مورد نیاز برای تکمیل عملیات ساخت پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت از جمله هزینه های مربوط به تأمین برق، بدهی به پیمانکار برای خرید تجهیزات، رفع ایرادات محیطی محوطه بوستان و نگهداری و اپراتور آن مطرح شد و وظایف هر یک از مدیران شهرداری در پیگیری و عملیات اجرایی مربوط به این پروژه تعیین گردید و مقرر شد در زمان تعیین شده این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه این نشست اجرای تأسیسات و تکمیل ساختمان هموفیلی، پیاده روسازی و کندروسازی مسیر دادگستری از سمت جانبازان و پیاده روسازی، اصلاح جداول و زیباسازی حد فاصل میدان گیل تا مصلی به وسیله مدیران مرتبط از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد اقدامات و پیگیریهای لازم به منظور اجرای این پروژه ها و برنامه ها به عمل آید

Share