در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان گیلان

امام جمعه رشت، استاندار گیلان و مجمع نمایندگان در پی درگذشت آیت‌الله محمد علی تسخیری نماینده اسبق مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، متن پیام تسلیت آیت الله رسول فلاحتی به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون

ارتحال آیه الله تسخیری یکی ازنمایندگان گذشته مجلس خبرگان رهبری درگیلان وچهره شناخته شده جهان اسلام راتسلیت گفته ازخداوند علو درجات وی را مسئلت دارم.

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری

متن پیام تسلیت دکتر ارسلان زارع به این شرح است:

انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون

اذا مات‌ العالم‌ ثلم‌ فی‌ الاسلام‌ ثلمه‌ لایسدها شی‌ء

ضایعه رحلت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری از پیشگامان وحدت امت اسلامی و از چهره‌های شناخته‌شده علمی و فرهنگیِ جهان اسلام، موجب تأثر و تألم بسیار گردید.

آن بزرگوار در حوزه تبلیغ فرهنگ و تقریب مذاهب اسلامی، نقش‌آفرینی‌های موثری ایفا کرد و به‌عنوان زبان گویای اسلام و تشیع، ده‌ها کتاب و صدها مقاله به رشته تحریر درآورده و مدتی نیز نمایندگی مردم شریف گیلان در  مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشته است.

اینجانب مصیبت درگذشت این روحانی فاضل، متعهد و وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اندیشمندان جهان اسلام و نیز بیت مکرم آن مرحوم و مردم استان تسلیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان

ارتحال نماینده سابق مردم شریف گیلان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله تسخیری موجب تأسف و تأثر گردید.

اینجانبان مصیبت وارده را به خانواده ، بستگان و عموم دوستان و آشنایان بویژه بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علوم درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت داریم.

Share