پکیج خودآموز IELTS

کتب اکسیر آیلتس و DVD های آموزش اکسیر آیلتس در یک پک، به صورت هاردکپی برای شما تهیه شده است که با استفاده از آن ها، متقاضیان آیلتس، بدون نیاز به حضور در کلاس، در زمان و مکانی خاص، و بدون نیاز حضور دائم استاد، برای شرکت در آزمون IELTS آماده می شوند.

پکیج خوداموز IELTS

پس از سال ها برگزاری دوره آیلتس به صورت حضوری و دوره های آنلاین آیلتس، امروز، با بالاترین کیفیت، استاندارد و میزان بازدهی، آکادمی اکسیر مفتخر است که سرانجام، سیستم جامع آموزشی و خوش نامِ اکسیر آیلتس را، پس از سال ها فعالیت درخشان، به شکل پکیج آیلتس در دسترس متقاضیان آیلتس تهران، شهرستان ها و خارج از ایران می باشد.

این پکیج های اموزشی ایلتس، برای هر چهار مهارت لیسنینگ آیلتس، ریدینگ آیلتس، رایتینگ آیلتس و اسپیکینگ آیلتس تهیه شده اند و می توانند، با توجه به سطح زبان عمومی متقاضی، نمره ای بین ۴ تا ۸ را، در هر دو ماژول آکادمیک و جنرال ترینینگ بدست بیاورند.

پکیج خودآموز آیلتس چیست؟

کتب اکسیر آیلتس و DVD های آموزش اکسیر آیلتس در یک پک، به صورت هاردکپی برای شما تهیه شده است که با استفاده از آن ها، متقاضیان آیلتس، بدون نیاز به حضور در کلاس، در زمان و مکانی خاص، و بدون نیاز حضور دائم استاد، برای شرکت در آزمون IELTS آماده می شوند. برای هر درس، یک PDF اسلایدهای آموزشی، پادکست صوتی آموزشی، و ویدیوی آموزشی آن درس در اختیار شما قرار می گیرد. به این شکل، دیگری نیازی به بهترین آموزشگاه های آیلتس ندارید.

پکیج خودآموز آیلتس اکسیر چه مهارت هایی را پوشش می دهد؟

هر چهار مهارت آیلتس، یعنی ریدینگ آیلتس، رایتینگ آیلتس، لیسنینگ آیلتس، و اسپیکینگ آیلتس در این مجموعه گنجانده شده است.

همچنین، پکیج های زبان عمومی هم برای تقویت مباحث گرامر، واژگان و تلفظ آمده شده که به کمک آمادگی آیلتس می آید.

پکیج های زبان عمومی؟

بله. آموزش های آکادمی اکسیر شامل زبان عمومی و فضای آکادمیک نیز می باشد: پکیج گرامر انگلیسی (iGram)، پکیج لغات انگلیسی (iVocab)، و پکیج لهجه و تلفظ انگلیسی (iSay) می توانند همراه پکیج آیلتس، موفقیت شما را تضمین کنند.

با استفاده از این دروس پایه ای، مو را از ماست می کشیم! اکسیر را سر بکشید و بر آزمون آیلتس چیره شوید!

مزایای استفاده از پکیج اکسیر آیلتس

  • طرح درس و مباحث عینا مثل دوره های حضوری آیلتس آکادمی اکسیر است؛
  • با توجه به ترافیک و مشکلات رفع و آمد، پکیخ خودآموز آیلتس کار را برای شما ساده می کند؛
  • استفاده از پکیجِ آیلتس خودخوان، زمان خاصی ندارد و می تواند نصف شب، صبح زود، عصر جمعه یا سوار تاکسی از آن استفاده کرد؛
  • پکیج آیلتس را می توانید روی تخت خواب، پشت میز، سوار مترو، یا در جمع دوستان از آن استفاده کنید؛
  • تمام محتوا در اختیار شما قرار می گیرد؛
  • هم اسلاید دارید، هم ویدیو، هم پادکست؛
  • برای پشتیبانی پکیج ها، پکیج های پشتیبانی روی پلتفرم تلکسِ آکادمی اکسیر تعریف شده اند.

سوالات متداول پکیج های آیلتس – آکادمی اکسیر

آزمون آیلتس کتبی است. من چطور با یک خودآموز برای شرایط مشابه آماده می شوم؟

بحث یادگیری و آموزش با این پکیج در منزل، محل کار یا در حرکت سوار مترو اتفاق می افتد. ولی، درست مثل آمادگی برای هر آزمونی، شما باید در چند مرحله آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنید تا بتوانیم نتایج عملکرد را نسبت به شرایط واقعی بسنجیم. قطعا با شرکت در دوره حضوری هم این انتظار برآورده نمی شود. خوشبختانه، آکادمی اکسیر یک مجموعه تخصصی آموزش زبان است و شما می توانید در آزمون ماک آیلتس اکسیر شرکت کرده و با توجه به نتایج عملکردتان، نسخه تمرین روی مباحث پکیجتان دریافت کنید! شگفت آور نیست؟!

شما در آزمون آزمایشی ما شرکت می کنید، و با توجه به نتیجه تان، به شما می گوییم کدام مباحث پکیج را مجدد تماشا کنید تا مساله برطرف شده و نمره شما افزایش یابد!

اگر از خودم امتحان بگیرم، چطور نمره ام را محاسبه کنم؟

در هر مهارت آیلتس، توضیح داده ایم که عملکرد متقاضی چطور مورد تصحیح و ارزیابی (Assessment) قرار می گیرد. جدول ها و معیارهایی وجود دارد که درک متقاضی آیلتس را نسبت به آنچه اتفاق می افتد درست می کند.

اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس چطور؟

سخت شد! این را قطعا خود متقاضیان از پسش بر نمی آیند. به همین جهت، پکیج های پشتیبانی ای روی پلتفرم تلکس اجرا می شوند که این مساله نیز برطرف شود: پکیج های تصحیح رایتینگ، ارزیابی اسپیکینگ، و مصاحبه لایو.

سوالاتم را از کی بپرسم؟

پس از خرید هر پکیج، زیر صفحه پکیج خودآموز آیلتس در آکادمی اکسیر به آدرس

 https://exiracademy.org/institute/ielts-packages/

رفته، سوالات خود را پرسیده و در اولین فرصت، پشتیبان های آموزشی اکسیر جواب شما را خواهد داد.

Share