پس از حضور شهردار رشت در کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور؛

پروژه تراموای رشت برای تصویب در شورای عالی ترافیک مطرح می شود

پس از رفع ابهامات مطرح شده در جلسه کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور در دو هفته آینده پروژه تراموای رشت برای تصویب در شورای عالی ترافیک مطرح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادر جلسه کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور با حضور اعضای این کمیته موضوع پروژه تراموای رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ابهاماتی در زمینه این پروژه مطرح شد که قرار است ظرف دو هفته آینده این ابهامات رفع گردد تا پس از آن در شورای عالی ترافیک مورد تایید قرار گرفته و کار در روال قانونی پیش برود.

بر پایه این گزارش در این جلسه دکتر محمدیان دبیر شورای عالی ترافیک کشور، مسعود نصرتی قائم مقام سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریها، کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت و  ناصر حاج محمدی شهردار رشت حضور داشتند.

شهردار رشت در این جلسه توضیحات کاملی در باره این پروژه ارائه داد و از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استان در تصویب این پروژه در شورای عالی ترافیک استان قدردانی کرد و خواستار همکاری برای تصویب نهایی آن در شورای عالی ترافیک کشور شد
.
گفتنی است، در جلسه کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور کارشناسان حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی، وزارت کشور، پلیس و… حضور داشتند.

شایان ذکر است پس از رفع ابهامات مطرح شده در این جلسه در دو هفته آینده پروژه تراموای رشت برای تصویب در شورای عالی ترافیک مطرح می شود.

Share