فرماندار شهرستان لنگرود؛

وضعیت شهرستان لنگرود قرمز است | در برخورد با واحدهای صنفی متخلف کوتاهی نخواهد شد

شفقی با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان لنگرود قرمز است، گفت: شهرستان های ورودی استان به جهت نزدیکی با استان های مجاور که در وضعیت قرمز قرار دارند، با وضعیت حادتری مواجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاسیروس شفقی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد مقابله با کرونا که ( چهارشنبه، ۱۵ مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان لنگرود قرمز است، گفت: شهرستان های ورودی استان به جهت نزدیکی با استان های مجاور که در وضعیت قرمز قرار دارند، با وضعیت حادتری مواجه هستند.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، افزود: عادی انگاری و کم توجهی به نکات بهداشتی و عدم فاصله گذاری های اجتماعی موجب شد که امروز تمهیدات لازم تا عادی شدن شرایط اتخاذ شود.

وی رعایت اصول بهداشتی توسط همه مردم را اصلی ترین مقوله در مهار این بیماری عنوان و تصریح کرد: همه ما در مقابل سلامت مردم وظیفه داریم و سلامت شهروندان به قدری مهم است که هیچ گونه کوتاهی در این مقوله قابل قبول نیست.

شفقی ادامه داد: امروز همت جمعی در بخش صنوف، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها، پمپ های بنزین، بانک ها، تشکیلات ورزشی و …. باید به جد انجام شود و نیاز و شرایط فعلی ایجاب می کند که چه تصمیماتی گرفته شود و در خصوص پلمپ واحدهای متخلف و برخورد با آنها اصلا کوتاهی نخواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به بیانات رهبری در خصوص ایام سوگواری ماه محرم و اینکه باید هر آنچه لازم است ستاد ملی کرونا اعلام کند باید مراعات شود، افزود: توصیه های رهبری گویای این است که در این شرایط  ویژه باید سلامت جامعه مورد توجه قرار گیرد و کاهش زمان مراسم، استفاده مستمر از ماسک، ممنوع بودن پذیرایی در ایام عزاداری و …‌‌ توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده که باید هیئت های مذهبی رعایت کنند.

Share