آمادگی داشته و داريم كه ساختمان را تخليه کنیم

واکنش دفتر محمود احمدی‌نژاد به اظهارات پرویز فتاح

دفتر محمود احمدی‌نژاد در واکنش به ادعای سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان درباره تصرف ساختمان بنیاد اعلام کرد: آمادگی داشته و داریم که ساختمان مذکور را تخلیه نماییم و خواهیم کرد. کافی بود مسئولین مربوطه درخواست خود را مستقیماً به این دفتر اعلام می‌نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دفتر محمود احمدی‌نژاد در واکنش به ادعای سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان درباره تصرف ساختمان بنیاد اطلایه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه دفتر رئیس جمهور نهم و دهم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه:

با تبریک عید سعید غدیر و عطف به مطالبی که جناب آقای فتاح رئیس محترم بنیاد مستضعفان شامگاه هجدهم مرداد ماه جاری در مورد ساختمان محل استقرار این دفتر در سیمای جمهوری‌اسلامی مطرح کردند، نکات زیر را به استحضار مردم شریف می‌رساند:

١- این دفتر و جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد هیچگاه درخواستی برای در اختیار گرفتن ساختمان به بنیاد مستضعفان نداده‌اند. این دفتر همچنین هیچ دخالتی در تعیین یا انتخاب محل مورد نظر که ساختمانی متروکه بوده و بعداً بازسازی گردید، نداشته است. محل مذکور در آبانماه ١٣٩٢ با انتخاب و پیشنهاد و دستور رئیس محترم وقت بنیاد مستضعفان و با عقد قرارداد در اختیار این دفتر قرار گرفته است.

٢- این دفتر به ویژه پس از پیشنهاد سال ١٣٩۶ جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری دائر بر فروش تمامی أموال بنیاد مستضعفان و توزیع آن بین مردم، خصوصاً محرومین، همواره آماده تخلیه این محل بوده است.

٣- طی سال گذشته و با افزایش نجومی قیمت‌ها، این دفتر ابتدائاً و رأساً پیشنهاد تخلیه را به مسئولین بنیاد داده است، لیکن از طرف آنان تا کنون هیچ درخواستی حتی تلویحی برای تخلیه ارائه نشده است.

۴- با این حال آمادگی داشته و داریم که ساختمان مذکور را تخلیه نماییم و خواهیم کرد. کافی بود مسئولین مربوطه درخواست خود را مستقیماً به این دفتر اعلام می‌نمودند.

۵- دکتر احمدی‌نژاد هرگز زیر بار دین هیچ فرد، گروه و جریانی نبوده و به لطف الهی نخواهند بود.

از خداوند منان سلامتی، عزت، رفاه و امنیت ملت ایران و همه ملت‌ها را مسألت داریم.

دفتر رئیس‌جمهور نهم و دهم
١٩ مرداد ماه ١٣٩٩

Share