شرکت ارتباطات سیار ایران در واکنش به اقدام وزارت ارتباطات اعلام کرد

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران؛ ۲۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان!

همراه اول به مناسبت «روز خبرنگار»، بصورت مجزا یک بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به اصحاب رسانه هدیه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تبریک روز خبرنگار اعلام کرد: هر چند با تصمیم مسؤولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق تقدیم هدیه روز خبرنگار صرفاً نصیب یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد؛ اما همراه اول در نظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور، همچون سال گذشته یک هدیه ویژه اینترنتی مطابق با لیست قبلی مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه هدیه دهد.

شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال نیز برای تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته مذکور برای کلیه شماره های خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده اند، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتی فعال می‌شود.

همراه اول پیشاپیش از کلیه خبرنگارانی که دسترسی به شماره ایشان برای این اپراتور مقدور نبوده عذرخواهی کرده است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با واگذاری بیش از ۹۲ میلیون سیم‌کارت در کشور، بالاترین سهم بازار را در اختیار دارد و سرویس‌های آن در تمامی شهرها و روستاهای کشور با ۹۶.۹ درصد پوشش جمعیتی برقرار است.

جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی از آن است که همراه اول با در اختیار داشتن بیش از ۳۵.۶ میلیون مشترک نسل ۳ و ۴، بیشترین تعداد مشترکان اینترنت پهن باند سیار را در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور در اختیار دارد.

Share