رسانه‌ دیداری شنیداری رادیو رشت برگزار کرد؛

نخستین جشنواره‌ گیله دختر برگزیدگان خود را شناخت+تصاویر و فیلم مراسم

رسانه‌ی دیداری شنیداری رادیو رشت با همکاری سازمان‌ها و ادارات دولتی و اجرایی موفق به برگزاری نخستین جشنواره‌ گیله دختر در تاریخ ۳ تیر ۱۳۹۹ گردید.

رسانه‌ی دیداری شنیداری رادیو رشت با همکاری سازمان‌ها و ادارات دولتی و اجرایی موفق به برگزاری نخستین جشنواره‌ گیله دختر در تاریخ ۳ تیر ۱۳۹۹ گردید.

در جریان این جشنواره که با همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری صبح قلم گیل و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان، اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری رشت برگزار گردید، به تعدادی از دختران گیلان‌زمین که سرآمد رشته‌های ورزشی و هنری بودند جوایزی اهدا شد.

رادیو رشت با دعوت از خانم بهنوش بختیاری به عنوان هنرمند مدعو و خانمها: مینا وحید، جوانه دلشاد، مونا کرمی و تعدادی دیگر از بانوان افتخارآفرین هنری و ورزشی دیار گیلک و دیلم اقدام به برپایی این جشن نمود.

طی این برنامه، جوایزی به برندگان بخش‌های مختلف اهدا که از آن جمله‌ی مهمترین جوایز جشنواره امسال می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مقام اول مشترک در گروه هنر رشته‌ی سینما و تلویزیون بر اساس آرا مردمی به سرکار خانم جوانه‌ دلشاد و فاطمه رحمانی. مقام اول در گروه هنر رشته‌ی هنرهای ادبی به سرکار خانم سیده آرزو جوادی. مقام اول در گروه هنر رشته ی هنرهای نمایشی و اجرا به سرکار خانم باران نیکراه. مقام اول در گروه ورزش رشته‌ی ورزش‌های گروهی به سرکار خانم سارا قمی. مقام اول در گروه ورزش رشته‌ی ورزش‌های انفرادی به سرکار خانم سارا بهمنیار و در نهایت جایزه ویژه جشنواره امسال به سرکار خانم مینا وحید رسید.

در ابتدای برگزاری جشنواره، مصطفی بلورچی دبیر جشنواره گیله دختر ۱۳۹۹ گفت: محبت بی‌دریغ مردم عزیز گیلان و حمایت از جشنواره امسال سبب شد تا کمبودهای لجستیکی و نرم‌افزاری را به فراموشی بسپارم، امید دارم که در سایه‌‌سار این حمایتهای گسترده جشنواره‌ گیله‌ دختر همه ساله و مقارن با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با همکاری سازمانها و نهاد‌های دولتی برگزار گردد.

جشنواره گیله دختر ۱۳۹۹ (فیلم کامل)

Share