حجت الاسلام محیطی: طرح مسایل شخصی، جناحی و گروهی در نماز جمعه عبور از مدار تقوا است

مهدی پور قهرمان مدیریت شهری و خداجو قهرمان مدیریت بخشداری است

امام جمعه کومله با قدردانی از اقدامات مدیران منوچهر مهدی مهدی پور قهرمان مدیریت شهری و مازیار خداجو قهرمان مدیریت بخشداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام علیرضا محیطی امام جمعه کومله در جمع مدیران گفت: اگر جامعه ای امن می خواهیم در سایه ذکر الهی و اقامه نماز است.

وی افزود: اقامه نماز بابت اقتدار مسلمین در تمام حوزه های اجتماعی؛ سیاسی و فرهنگی است و حتی در حوزه اقتصادی سبب افزایش برکت مردم میشود.

امام جمعه کومله یاداور شد: عدم برپایی نماز در جامعه مشکلات اقتصادی ایجاد می کند و جامعه ای که نسبت به اصل نماز غفلت کند دچار سقوط خواهد شد.

محیطی با تاکید بر لزوم برپایی نماز جمعه اظهار کرد: اقامه نماز جمعه به جامعه اقتدار می بخشد.

وی با قدردانی از مدیریت شهری کومله، بخشدار کومله و دهیاران بابت حضور در نماز جمعه اظهار کرد: بخشدار کومله در نماز جمعه حضور مستمر و همیشگی داشته است و این باعث افتخار و مباهات است که نماینده عالی دولت در طول سالها در نماز جمعه حضور چشمگیر داشته است.

امام جمعه کومله با قدردانی از اقدامات شهردار کومله و تحولات رخ داده در شهر و مدیریت شهری گفت: الحق و الانصاف تحول بنیادین و انقلاب بزرگی در کومله در حال رخ دادن است و همه اعضای شورا نیز از شهردار راضی هستند و این امر بی سابقه و کم نظیر است.

وی خواستار همکاری بیشتر دهیاران با ستاد نماز جمعه شد و افزود: قرارگاه ستاد پشتیبانی نماز جمعه بخش کومله با همکاری دهیاران دهیاران و پایگاه مقاومت بسیج تشکیل شود.

محیطی با بیان اینکه منوچهر مهدی مهدی پور قهرمان مدیریت شهری و مازیار خداجو قهرمان مدیریت بخشداری است، گفت: نمی‌توان دیگران را به تقوا دعوت کرد اما خودم تقوا را رعایت کنم، دون شان امام جمعه است که مسایل شخصی، جناحی و گروهی را در نماز جمعه مطرح کند و اگر چنین شود عبور از مدار تقوا است.

Share