فرماندار آستانه‌اشرفیه در جلسه شورای شهرستان تأکید کرد:

مشکلات را در سطح شهرستان حل کنیم | کارمندان دولت عفاف و حجاب را رعایت کنند

یونس محمودی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: باید تلاش کنیم مسائل و مشکلات را در سطح شهرستان حل کنیم و به خارج از شهرستان نکشانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محمودی در سومین نشست شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه که در بخش بندرکیاشهر برگزار شد با بیان اینکه عظمت، شوکت و قدرت ایران اسلامی بر گرفته از تلاش های خالصانه دلاورمردانی است که به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری از امنیت کشور حراست و حفاظت می کنند اظهار داشت: نیاز به امنیت، یک نیاز ضروری، دایم و پیوسته است. در نتیجه تامین امنیت امکان تولید و ترویج فرهنگ و رشد و توسعه میسر می شود و می توان دستاوردهای بسیاری به دست آورد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: باید همه تلاش ها به سمت و سوی تامین امنیت باشد، چرا که برنامه ریزی موثر در گرو امنیت محقق می شود. امنیت به معنی ایجاد آرامش برای افراد جامعه است تا آنان نسبت به سرمایه های مادی و معنوی خود نگرانی نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: در سایه هماهنگی و تعامل اعضای شورای تأمین شهرستان، سیر صعودی امنیت در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر را شاهد هستیم. تعامل، هم افزایی، تشریک مساعی و ایجاد ارتباط تنگانگ فکری از مولفه های برقراری امنیت در ابعاد مختلف است.

رییس شورای اداری شهرستان در ادامه با اشاره به توزیع اعتبارات تملک سرمایه ای در شهرستان تاکید کرد: توزیع اعتبارات شهرستانی باید عادلانه و براساس شاخص‌های پروژه‌های نیمه تمام، پروژه های مشمول اقتصاد مقاومتی، پرداخت معوقات پیمانکاران و پروژه هایی که قابلیت افتتاح در هفته دولت و دهه مبارک فجر را دارا هستند توزیع شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از برخی هنجارشکنی ها در سطح ادارات شهرستان گفت: رعایت حجاب و عفاف از الزامات کارمندان و حقوق بگیران دولتی است. اقدامات ارشادی و توصیه ای بهترین راهکار برای هدایت هنجارشکنان است. با هنجارشکنانی که هدفمند و با برنامه در مقابل ارزشهای جامعه می ایستند باید برخورد قانونی شود. رابطان امر به معروف و نهی از منکر باید هرچه سریعتر انتخاب و معرفی شوند. مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید دارای نظم مالی باشند و هزینه های مازاد را به حداقل ممکن کاهش دهند.

محمودی در پایان با تاکید بر ضرورت تبیین عملکرد دولت و نظام برای مردم یادآور شد: با اطلاع رسانی موثر، هنرمندانه و مستمر به طور قطع مردم نسبت به تلاشهای صورت گرفته آگاهی می یابند. مدیران شهرستان باید در این زمینه به شکل منسجم، هدفمند و با اتخاذ شیوه های منطقی و رعایت اصول اخلاقی بیش از گذشته فعال باشند.

گفتنی است پس از اتمام جلسه شورای اداری، فرماندار به همراهی معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان از کتابخانه عمومی بندرکیاشهر بازدید کرد.

 

Share