اینکاس و معرفی لیموزین زرهی 2020؛

مرسدس بنزی که در برابر گلوله و نارنجک مقاوم است!+ تصاویر

لیموزین اینکاس؛ استاندارد CEN 1063 BR6 را همراه خود دارد که این کد به مقاومت بدنه محافظت در برابر مهمات ۷.۶۲ میلیمتری، ۳۰۸ وینچستر ترجمه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، اینکاس یکی از شرکت های پیشرو در زمینه معرفی خودروهای زرهی لوکس محسوب می شود. دفتر مرکزی این کمپانی در کانادا قرار دارد و نمایندگی های آن در مناطق مختلف جهان مانند فیلیپین، مکزیک، اوگانادا، غنا، نیجریه و … فعال هستند.

هم اکنون و باردیگر مدل ۲۰۲۰ مرسدس بنز G63 لیموزین در کاتالوگ فروش این شرکت قرار دارد که در ادامه نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

اینکاس در اولین تغییر، فاصله بین محورهای این خودرو را به ۴۳۹۴ میلیمتر افزایش داده اما فضای پیشنهادی برای سرنشین همان ۴ نفر است.

لیموزین اینکاس؛ استاندارد CEN 1063 BR6 را همراه خود دارد که این کد به مقاومت بدنه محافظت در برابر مهمات ۷.۶۲ میلیمتری، ۳۰۸ وینچستر ترجمه می شود. کف خودرو نیز توانایی تحمل فشار ناشی از انفجار همزمان دو نارنجک را دارد. اینکاس در راستای دستیبابی به اهداف خود سیستم تعلیق خودرو را بطور کامل متحول کرده اما پیشرانه همان نمونه استاندارد ۵۷۷ اسب بخاری مرسدس بنز است که از نمونه ۸ سیلندر ۴ لیتری مجهز به توربودوقلو تامین می شود.

صندلی های کاپیتانی مجهز به گرمکن و ماساژور، چرم بسیار باکیفیت یا آلکانتارا(به انتخاب مشتری) برای پوشش قسمت های مختلف کابین، شیشه های ضد گلوله، پارتیشن فعال بین صندلی ردیف راننده و صندلی عقب که یک تلویزیون ۴K روی آن نصب شده، سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت سینمای خانگی، دکمه های کنترلی کامل سیستم صوتی/تصویری برای سرنشین عقب و … تنها بخشی از امکانات این لیموزین جذاب و جان سخت لوکس است.

به قیمت دقیق لیموزین اینکاس اشاره ای نشده اما مدل قبلی همین محصول با مشخصات تقریبا مشابه برچسب قیمت ۱.۲ میلیون دلاری را همراه خود داشت.

Share