مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست

هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر حاج محمدی شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن “روز خبرنگار” با پراهمیت دانستن این شغل، این روز را به همه خبرنگاران مسئول و متعهد شهرباران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ن والقلم و مایسطرون

خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد و “روز خبرنگار” نمادی از تلاش های خستگی ناپذیر چنین خبرنگارانی است.

روز خبرنگار در ایران که با نام و یاد شهید محمود صارمی گره خورده به همگان یادآوری می کند، گام نهادن در وادی آگاهی بخشی باید با نیک اندیشی و صداقت همراه باشد.

بر خود لازم می دانم به عنوان شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن این روز، از همه خبرنگاران تلاشگر شهرمان تکریم کرده و آنها را برای کمک در زمینه توسعه و عمران شهری با آگاهی بخشی و ایجاد امید در بین شهروندان فرا خوانم.

به عنوان خادم کوچک شهروندان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده برای همه خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه درجهت تحقق اهداف انسانی و مقدس آگاهی بخشی به جامعه دعا می کنم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانم.

مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با انتشار پیامی به مناسبت “روز خبرنگار” رابطه مدیریت شهری را با خبرنگاران رابطه ای عمیق، گسترده و دو جانبه در جهت منافع شهر و شهروندان بر شمرد.

علیرضا قانع در پیام خود خطاب به خبرنگاران تاکید کرده است: هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است و به همین دلیل مدیریت شهری نیز همواره برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی نیازمند همکاری متقابل رسانه های گروهی با شهرداری رشت است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن “روز خبرنگار” تاکید کرد: خبرنگاران به دلیل شغل پراهمیت خود دارای رسالتی بزرگ در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه هستند و افکار عمومی نیز دائماً رفتار و اعمال آنها را قضاوت می کند تا به صدق گفتار و نوشتار یک خبرنگار ایمان بیاورد.

قانع تاکید کرد: خبرنگاران و قلم به دستانی در وادی خدمت می توانند موفق شوند که کارشان با صداقت و صراحت درجهت برقراری جریان زنده و آزاد اطلاعات و با تکیه بر امانتداری و شجاعت همراه بوده و بتوانند اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه “روز خبرنگار” را به فال نیک گرفته و به همه خبرنگاران شهرمان تبریک می گویم امیدوارم رابطه خبرنگاران شهرباران روز به روز با مدیریت شهری دوام و قوام یابد تا از حاصل و نتیجه این ارتباطات، شهروندان شهر رشت بیش از پیش بهره ببرند و شهر رشت را نیز روز به روز هر چه بیشتر به پیشرفت، توسعه و آبادانی برسد.

به یقین اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات شهرمان، می توانند تاثیراتی به مراتب بزرگ و گسترده در تحقق آرمان های توسعه ای شهر رشت داشته باشند که به همین دلیل امیدواریم همه اعضای جامعه رسانه ای شهرباران با به کارگیری نیروها و امکانات خود هر چه بیشتر و بهتر برای توسعه و پیشرفت این شهر فرهنگی تلاش کنند و شهرمان بهتر از گذشته همچون نگینی در کشور پهناور ایران بدرخشد.

Share