خیری که شر شد

ماجرای توزیع مرغ رایگان در آستارا که چند مصدوم بر جای گذاشت!

در پی انتشار فیلمی در خصوص توزیع نامناسب گوشت مرغ نذری در بین نیازمندان آستارا در فضای مجازی، موجی از انتقادات به این کار راه افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صدا و سیما، سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به لزوم توجه به شان و منزلت نیازمندان گفت: آستارا همواره با نام فرهنگ و فرهیختگی زبانزد بوده و مردم این شهرستان در انجام کارهای خیر پیشقدم هستند.

رضا جمشیدی با توجه به انتشار فیلمی از توزیع نامناسب گوشت مرغ نذری در این شهرستان افزود: به دستگاه های متولی دستور بررسی و پیگیری این قضیه را دادم.

وی گفت: قطعا این گونه حرکات مورد تایید نبوده و نیست و پس از بررسی موضوع به مردم قول می دهیم که چنین اتفاقاتی در این شهرستان رخ ندهد.

رییس مرکز نیکوکاری مجتمع خدمات بهزیستی و کاریابی آستارا هم گفت: این موسسه با ۱۵ سال سابقه رتبه اول استانی در انجام امور خیریه را دارد بطوریکه در ۴ سال گذشته یک میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده این موسسه بین نیازمندان توزیع شد.

سید صفر مکتبی اصل افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و حضور چند نیازمند با وضعیت جسمانی ضعیف در بین مردم، مجبور به توزیع بدون وقفه گوشت نذری داشتیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی ها سعی کردند از تصویر توزیع نامناسب گوشت مرغ بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند که از دستگاه قضا برخورد قانونی با تهیه کنندگان این فیلم را خواستارم.

رییس مرکز نیکوکاری مجتمع خدمات بهزیستی وکاریابی آستارا در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش موسسه خیریه آستارا رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و حفظ شان آنها است.

دانلود

 

 

Share