دادستان آستارا: مواردی از اختلاط نامتعارف زن و مرد در باغ تالارها گزارش شده است

عروسی در باغ تالارهای آستارا به دستور دادستانی ممنوع شد

عباس جاذب، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندر آستارا با بیان این که مواردی از اختلاط نامتعارف زن و مرد در باغ تالارها گزارش شده گفت: برگزاری آئین عروسی در آنها ممنوع است و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندر آستارا با بیان این که مواردی از اختلاط نامتعارف زن و مرد در باغ تالارها گزارش شده گفت: برگزاری آئین عروسی در آنها ممنوع است و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کند.

عباس جاذب در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه آستارا اظهار کرد: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی به فعالیت رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و باغ تالارها به صورت مستمر نظارت کنند و بسیاری از تخلفات و جرائم با نظارت کافی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: پلیس با آلودگی صوتی و صدای ناهنجار خودروها و موتورسیکلت‌ها برخورد و آنها را توقیف کند و اینگونه وسایل نقلیه در صورت شناسایی، در منزل نیز جریمه و توقیف خواهند شد.

رئیس دادگستری آستارا هم گفت: هزینه پیشگیری از جرم، کمتر از درمان است و باید همه به حقوق خود دقت و از ظرفیت دانشگاه ها، مدارس و حوزه علمیه برای آگاهی عمومی از ناهنجاری های اجتماعی استفاده کنیم.

احمد عبادی ادامه داد: ریشه بسیاری از جرائم به خانواده باز می‌گردد و باید از ظرفیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی، برای پیشگیری از جرائم استفاده شود.

Share