شهردار لنگرود مطرح کرد؛

طلب ۲۰ ساله شهرداری لنگرود از راه و شهرسازی| ریزدانگی پلاکهای شهر لنگرود و نداشتن سند مالکیت

شهردار لنگرود با بیان اینکه پس از سالها هنوز طلب حق تفکیک شهرداری از راه و شهرسازی وصول نشده است، شهرداری لنگرود ۲۰ سال طلبکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست تخصصی، هم اندیشی و بررسی مشکلات پرونده‌های مطروحه در نظام مهندسی ساختمان با حضور پرویز محمدنژاد “نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی”، مهدی رجائی “شهردار لنگرود”، پدرام “مدیر کل راه و شهرسازی استان”، قاسمیان “رئیس سازمان نظام مهندسی استان”، خانم مهندس انشا “معاون راه و شهرسازی شهرداری‌های استان”، حسین پور “معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان”، مهدی پور “شهردار کومله”، کهنسال “شهردار اطاقور” و برخی مسئولان برگزار شد.

مهدی رجایی شهردار لنگرود در این نشست با قدردانی از محمدنژاد نماینده لنگرود بابت پیگیری مشکلات شهرداری ها گفت: در ادامه جلسات پیشین این جلسه برگزار شده است.

رجایی با اشاره به ریزدانگی پلاکهای شهر لنگرود و نداشتن سند مالکیت اظهار داشت: با توجه به اجرا بودن طرح تفصیلی لنگرود خواسته ما از مدیرکل راه و شهرسازی حل مشکلات پرونده های گذشته در نظام مهندسی و همچنین صدور مجوز ۶۰ درصد تراکم به علاوه آسانسور و راه پله است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه پس از سالها هنوز طلب حق تفکیک شهرداری از راه و شهرسازی وصول نشده است، شهرداری لنگرود ۲۰ سال طلبکار است و توافق شده بود که با دریافت زمین این بدهی تهاتر شود اما علی رغم پیگیریهای مکرر این مشکل حل نشده و هیچکدام از مصوبات اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه لنگرود به عنوان یک شهر توریستی فاقد هتل است، اظهار کرد: سرمایه گذار در این زمینه وجود دارد اما مشکل زمین داریم.

رجایی با اشاره به گذشت ۱۴ سال از طرح تفصیلی گفت: درخواست داریم که یک طبقه به تعداد طبقات در لنگرود اضافه شود.

Share