بانوان آرایشگر خواستار شدند؛

ضرورت جلوگیری از تکرار اتفاق عجیب در انتخابات اتحادیه آرایشگران زنانه رشت

تعدادی از بانوان آرایشگر در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قدردانی از ابطال انتخابات پیشین بر لزوم نظارت دقیق تر اتاق اصناف و سازمان صمت بر روند برگزاری انتخابات آتی تاکید داشته اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی روزهای اخیر برگزاری انتخابات اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت و حومه به دستمایه شوخی و طنز کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

ماجرا از این قرار است که در روز برگزاری انتخابات و هنگام رای گیری، تعدادی از رای دهندگان متوجه می‌شوند که نام یکی از کاندیداها در برگه رای درحالیکه به ثبت رسیده است که آنها به او رای نداده اند!

پس از این اتفاق مسوولان برگزاری انتخابات با گمان اینکه ممکن است این اتفاق به خاطر خطای انسانی یا سیستمی باشد، به دنبال این می روند که رای کاندیدای مورد نظر را به صورت دستی حذف کنند اما با کمال تعجب نه تنها سیستم به طور اتوماتیک برای این فرد رای ثبت کرده بلکه حتی امکان حذف رای او نیز مقدور نیست!

در نهایت با اعتراض رای دهندگان و سایر کاندیدا و دخالت عوامل انتظامی این انتخابات لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

در همین راستا تعدادی از بانوان آرایشگر در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قدردانی از ابطال انتخابات پیشین بر لزوم نظارت دقیق تر اتاق اصناف و سازمان صمت بر روند برگزاری انتخابات آتی تاکید داشته اند.

همچنین این بانوان آرایشگر خواستار این شده اند که در نهایت مشخص شود، چه جریانی پشت این اتفاقات بوده تا خدای نکرده از تکرار چنین اشتباهاتی محرزی که اساس انتخابات زیر سوال می برد، در انتخابات پیشرو جلوگیری شود.

تسریع در فرایند امور و تعیین زمان جدید برگزاری انتخابات با توجه به در پیش بودن ماه سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام دیگر درخواست بانوان آرایشگر بوده است.

Share