شهردار کلاچای تاکید کرد؛

ضرورت تعیین و تکلیف محور کمربندی کلاچای و بخشی از زمین ۷هکتاری در منطقه پلرود

ابراهیم اثنی‌عشری بر ضرورت تعیین و تکلیف محور کمربندی کلاچای و بخشی از زمین ۷هکتاری در منطقه پلرود تاکید و از آن به عنوان حقوق مکتسبه شهرداری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار کلاچای روز یکشنبه در نشست بررسی طرح جامع، تفضیلی شهری و طرح ساماندهی بافت های تاریخی و فرسوده شهرستان رودسر که با حضور معاون امور عمرانی استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد بر ضرورت تعیین و تکلیف محور کمربندی کلاچای و بخشی از زمین ۷هکتاری در منطقه پلرود تاکید و از آن به عنوان حقوق مکتسبه شهرداری اعلام کرد.
ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی با یادآوری این مطلب که از عمر طرح جامع، تفضیلی و طرح هادی این شهر سالها است که می گذرد و ضرورت طرح جدید که بتواند متضمن تامین منافع و مصالح شهر باشد تصویب و اجرایی شود افزود: معتقدم باید از خسارت هایی که در این زمینه به شهر وارد شده جلوگیری شود.
به گفته وی، در خصوص محور کمربندی و بخشی از منطقه پلرود در مهر ماه سال ۹۷، این حقوق مکتسبه مطرح که طی آن مشاور طرح با هزینه شهرداری حدفاصل ابتدای پلرود تا انتها کمربندی را طراحی کند.
وی با تاکید بر الحاق این محدوده ها به مجموعه خدماتی شهر تصریح کرد: انتظار داریم گزینه پیشنهادی ما که جزو حقوق مکتسبه شهرداری است مورد تایید قرار گرفته تا شهر از وضع کنونی خارج و جبران خسارت شود.
مهندس اثنی‌عشری اضافه کرد: تمام اهتمام ما بر این است که یک طرح مطلوب و سازنده که تامین کننده منافع شهر باشد ارایه دهیم

Share