فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مطرح کرد:

صنوف بی‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی آستانه اشرفیه پلمب می‌شوند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: صنوفی که در این شهرستان پروتکل ها و مصوبات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی فرماندار در سی و دومین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ضمن تاکید بر کنترل بیشتر دستگاه های نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی در این منطقه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت موجود باید راه های پیشگیری از این بیماری همچنان با جدیت ادامه پیدا کند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه بر ضرورت رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکید و یادآور شد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارتی در مقابل این ویروس می تواند اثرات جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس باید همچنان در سطح این منطقه تداوم داشته باشد، اظهار داشت: انتظار می رود شهرداری های این شهرستان با نصب و توزیع بنرها و بروشور های هشدار دهنده عموم مردم را با راه های پیشگیری از شیوع این ویروس آشنا کنند، ضمن آنکه دهیاران نیز باید اطلاع رسانی مناسبی را در این خصوص در سطح مناطق روستایی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر دانست و افزود: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم باید از حضور در تجمعات دوری کنند و استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: باید با مشارکت عموم مردم، تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه و نیز شناسایی افراد بیمار در منطقه به منظور مقابله با ویروس کرونا گسترده تر شود.

محمودی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم خاطر نشان کرد: انتظار می رود کلیه هیات ها و دستجات عزاداری، مراسم عزاداری ماه محرم را با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار کنند.

وی در پایان ضمن تاکید برنقش مردم در مقابله با ویروس کرونا از آنان خواست تا از انجام سفرهای غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

Share