امام جمعه املش در گفتگو با دیارمیرزا؛

شرایط فعلی قیمت اجناس مصیبت بار است | انشاالله دولت جهادی و انقلابی تشکیل خواهد شد

رنجبر گفت: افزایش قیمتها افسارگسیخته است و از تمام مسوولان انتظار می رود که بر روی قیمت کالاها نظارت و بازرسی بیشتری داشته باشد زیرا شرایط فعلی مصیبت بار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام علی رنجبر امام جمعه املش در گفتگو با دیارمیرزا با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: عملگرایی در راس برنامه های ستاد اقامه نماز جمعه قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت ادامه طرح مواسات بر لزوم ارتقای جایگاه مساجد، توجه به خانواده و تقویت مطالبه گری تاکید کرد و گفت؛ مشکلات مردم در نماز جمعه مطرح و پیگیری می شود.

امام جمعه املش با بیان اینکه هنوز حضور جوانان در نماز جمعه به نقطه مطلوب خود نرسیده است، افزود: اگرچه ۱۵ قاری، مکبر و موذن نوجوان و جوان با ما همکاری می کنند اما اقداماتی در دست اجرا داریم تا که شاهد افزایش حضور جوانان در نماز جمعه باشیم که مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده است.

رنجبر با بیان اینکه ارتقای معیشت مردم باید اولویت مسوولان باشد، گفت: افزایش قیمتها افسارگسیخته است و از تمام مسوولان انتظار می رود که بر روی قیمت کالاها نظارت و بازرسی بیشتری داشته باشد زیرا شرایط فعلی مصیبت بار است.

وی با بیان اینکه امیدواریم انقلابی ترین و جهادی ترین مجلس همین مجلس یازدهم باشد، تصریح کرد: انشاالله دولت جهادی و انقلابی نیز تشکیل خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه بازسازی پلهای تخریب شده شهرستان مطالبه مردم است، اظهار کرد: تکمیل جاده شلمان نیز مطالبه چندین ساله مردم است که امیدواریم تا پایان کار دولت شاهد تکمیل پروژه ها باشیم.

Share