واکنش دلخوش به محکومیت در پرونده ویلموتس:

سیستم مدیریتی پوتین-مدودف در فوتبال ایران جواب نداده است

سید کاظم دلخوش اباتری در واکنش به محکومیت سنگین فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: سیستم مدیریتی پوتین-مدودف در فوتبال ایران جواب نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از حرف تازه، سید کاظم دلخوش اباتری در واکنش به محکومیت سنگین فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: سیستم مدیریتی پوتین-مدودف در فوتبال ایران جواب نداده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان قرارداد با ویلموتس را فاقد پشتوانه حقوقی مناسب دانست و افزود: رقم محکومیت با توجه به نرخ ارز امروز بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان است که با این رقم صدها پروژه نیمه تمام ورزشی به پایان می رسید.

دلخوش عزل و یا استعفا از سوی مدیران مقصر در این پرونده را کافی ندانست و تصریح کرد: فاجعه ای تاریخی در مدیریت فوتبال ایران رقم خورده است و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

نماینده صومعه سرا خواستار ورود قوه قضاییه به ماجرا شد و تصریح کرد: این نخستین بار نیست که شاهد چنین محکومیت هایی هستیم و اگر برخورد قاطعی صورت نگیرد از این پس نیز این مسائل تکرار خواهد شد.

دلخوش همچنین بیان داشت: برخی مدیران از جیب مردم بریز و بپاش می کنند آن هم در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی فراوانی مواجهند و این مساله به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به نتایج نامطلوب تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: ویلموتس هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشت و خارج از ایران نمی توانست با چنین ارقامی قرارداد ببندد.

نماینده صومعه سرا در پایان با تاکید بر اینکه مقصران این اتفاقات و این محکومیت باید تاوان اشتباهات خود را بپردازند افزود: در مقابل تضییع بیت المال و حق و حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و اطمینان دارم مجلس در این زمینه سکوت نخواهد کرد.

Share