سرمربی سپیدرود رشت؛

سپیدرود چهار بازی فینال گونه پیش رو دارد|بیشتر روی مسایل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چهار بازی فینال گونه پیش رو داریم که برای ماندن در لیگ باید در هر چهار دیدار امتیاز کسب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سهیل حق شناس روز پنجشنبه اظهار داشت: ما هم اینک بازی با مس کرمان را پیش رو داریم و با توجه به شرایط جدول و برای اینکه شانس ماندن خود در لیگ را افزایش دهیم، نیازمند کسب امتیاز در این دیدار هستیم.

وی ادامه داد:  اعتقادم این است که ما نباید به وضعیت و جایگاه حریفان خود کار داشته باشیم و فقط باید کار خود را انجام دهیم و در هر چهار مسابقه امتیاز کسب کنیم تا در نهایت با کسب امتیازات لازم، سهمیه خود در لیگ را حفظ کنیم.

وی به وضعیت تیم سپیدرود اشاره و بیان کرد: ما نیز در این چند روز بیشتر روی مسایل روحی روانی بازیکنان کار کردیم و در این مورد وقت گذاشتیم چون در این مدت و فرصت کوتاه نمی توان کارهای تاکتیکی زیادی را انجام داد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: ما به سپیدرود آمدیم تا از اسم این تیم قدیمی و پرطرفدار دفاع کنیم و همچنین ثابت کنیم که مربیان جوان بومی نیز توانایی های زیادی دارند و امیدوارم که با کمک سایر اعضای کادرفنی و همچنین تلاش و کوشش بازیکنان بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.

حق شناس خاطرنشان کرد: به هرحال هر چهار بازی باقی مانده بسیار سخت و دشوار است و اولین بازی فینال گونه ما نیز دیدار برابر مس کرمان است که امیدواریم در نهایت با دست پر از کرمان باز گردیم.

وی تصریح کرد: گرچه سپیدرود در بازی قبلی خود و در دربی رشت برابر داماش پیروز و سه امتیاز بازی را کسب کرد اما این تیم همچنان وضعیت خطرناکی در جدول دارد و چهار بازی سرنوشت ساز باقی مانده حکم فینال را دارند.

سرمربی سپیدرود اظهار کرد: به هرحال برای ماندن در لیگ دسته اول کار سختی پیش رو داریم ولی با تمام وجود می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم و امیدوارم که در نهایت به این خواسته خود دست یابیم تا دل هواداران پرشمار و پرشور سپیدرود را شاد کنیم.

سپیدرود  از تیم های قدیمی، ریشه دار و پرطرفدار شهرستانی ایران با حدود نیم قرن فعالیت است.

Share