با امضای قراردادی ۳ ساله؛

سعید عزت اللهی به وایله دانمارک پیوست+ جزئیات

سعید عزت اللهی ساعاتی پیش با عقد قراردادی رسمی به تیم وایله دانمارک پیوست که تیمی تازه صعود کرده به لیگ حرفه ای دانمارک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که فصل قبل به صورت قرضی در یوپن بلژیک بازی کرد و البته به دلیل مصدومیت چندان فرصت بازی به او نرسید، تصمیم گرفت راهی لیگ دانمارک شود و با امضای قراردادی ۳ ساله راهی تیم وایله دانمارک شد.

به این ترتیب دوران قراردادهای قرضی عزت اللهی به پایان رسید و او فصل بعد در لیگ دانمارک توپ خواهد زد.

مدیرفنی تیم وایله دانمارک درباره این انتقال گفته است: سعید (عزت اللهی) اولویت ما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. او مشخصه های خوبی دارد که برای ما مناسب است و ما معتقدیم که می‌توانیم از این بازیکن در ترکیب اصلی و در بازی های سوپرلیگا استفاده کنیم. سعید عزت اللهی نمایشی عاقلانه در زمین بازی دارد که می‌تواند خط هافبک و حمله را تقویت کند.

جاکوب کراگر همچنین افزود: او از نظر پتانسیل سنی در راستای استراتژی باشگاه است و ما با قرارداد سه ساله، تا ۲۶ سالگی این بازیکن ملی پوش را خواهیم داشت.

سعید عزت اللهی نیز درباره این انتقال توضیح داد: من می‌خواستم برای باشگاهی بازی کنم که به من اعتقاد داشت و این تمایل را در وایله دانمارک دیدم. خوشحالم که آن ها من را عضوی مهم در تیم می‌دانند و دوست دارم که توانایی ام را به بازیکنان، باشگاه و هواداران نشان دهم. من مشتاقانه منتظر هستم تا توانایی ام را ثابت کنم و در پیراهن قرمز بازی کنم. من برای خودم احترام قائلم و در عین حال می‌دانم که باشگاه به دنبال توسعه و پیشرفت فنی در بازیکنان است

Share