آیت الله فلاحتی در دیدار جمعی از آزادگان استان گیلان:

روزهای ورود آزادگان به میهن، یکی از زیباترین روزهای تاریخ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار به نسل آینده برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از آزادگان استان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن با تبریک این روز گفت: روزهای ورود آزادگان به میهن یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که هیچوقت از خاطره ها نخواهد رفت.

آیت الله فلاحتی بااشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصددند تا رشادت ها و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار را زیر سوال ببرند و کم رنگ جلوه دهند خواستار انتقال این ارزشهای والای نظام اسلامی به نسل آینده شد.

وی افزود : آزادگان – ایثارگران و خانواده های شهدا گنجینه ای ارزشمند از خاطرات و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و باید مجاهدتهای آنان در موزه ها و کتاب ها ثبت و ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جهاد امروز آزادگان به مراتب سخت تر از جهادی است که همرزمانشان در آن شهید شدند، ابراز کرد: بر روی فرزندان و نوه های خود کار کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را هوشمندانه به نسل معاصر انتقال دهید.

امام جمعه رشت تاکید کرد: هر خطیب، نویسنده، شاعر، هیئتی، روحانی و مداحی که از جهاد و شهادت چیزی نگوید، هم غافل است و هم غافل کننده دیگران.

در پایان این دیدار آیت الله فلاحتی با اهدا شاخه گل و لوح تقدیر از جمعی از آزادگان قدردانی کرد.

Share