مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد:

رفع نقص فنی سیستم تزریق گاز کلر در تاسیسات بازکیاگوراب لاهیجان

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان اظهار داشت: عملیات انتقال سیلندر گاز کلر به داخل تراپ با موفقیت انجام و نشت گاز کلر مهار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از رفع نقص در سیستم تزریق گاز کلر در تاسیسات منطقه بازکیاگوراب لاهیجان خبرداد.

سیدمحسن حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی بروز نقص فنی در سیستم تزریق گاز کلر در تاسیسات آب شرب منطقه بازکیاگوراب لاهیجان در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه مورخ ۲۳ مردادماه، با اعلام سیستم هشدار دهنده کنترل تجهیزات و اطلاع به واحد بهره بردار مقیم در تاسیسات، بلافاصله تیم واکنش سریع شهرستان لاهیجان وارد عمل شد.

وی در ادامه گفت: همچنین تجهیزات خنثی سازی گاز کلر نیز وارد مدار بهره برداری شد و همزمان تیم های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب از نقاط مختلف استان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان گیلان در ادامه افزود: با استقرار تیم های عملیاتی، کلیه اقدامات حفاظتی انجام و همزمان تیم های خنثی سازی، پشتیبانی و امدادی شامل فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پلیس راهور و راهداری با حضور در محل حادثه و کنترل عبور و مرور جاده اصلی بازکیاگوراب به لاهیجان، اقدامات پیشگیرانه حفاظتی ساکنین و عابرین منطقه انجام شد و نسبت به کنترل نشت گاز کلر اقدام کرده و عملیات انتقال سیلندر گاز کلر به داخل تراپ با موفقیت انجام و نشت گاز کلر مهار شد.
گفتنی است در پی این حادثه دو نفر بعلت سرگیجه به بیمارستان منتقل و پس از درمان، مرخص شدند.

Share