حسینی در بازدید از سایت آبرسانی شهید خوش سیرت مطرح کرد:

رفع مشکل تأمین آب ۲۱ روستای شرق گیلان با ساخت ایستگاه پمپاژ در تأسیسات آبرسانی صفرابسته

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تصریح کرد: با ساخت ایستگاه پمپاژ در تأسیسات آبرسانی صفرابسته آستانه اشرفیه مشکلات تأمین آب در ۲۱ روستای حاشیه شرق گیلان مرتفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با ساخت ایستگاه پمپاژ در تأسیسات آبرسانی صفرابسته آستانه اشرفیه مشکل تأمین آب ۲۱ روستای شرق گیلان مرتفع خواهد شد.

 مدیرعامل این شرکت در بازدید از سایت آبرسانی شهید خوش سیرت از رفع مشکل تأمین آب ۲۱ روستای شرق گیلان با ساخت ایستگاه پمپاژ در تأسیسات آبرسانی صفرابسته آستانه اشرفیه خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید از تأسیسات آبرسانی شهید خوش سیرت در حاشیه این بازدید با تأکید بر تجهیز این سایت تصریح کرد: با ساخت ایستگاه پمپاژ در تأسیسات آبرسانی صفرابسته آستانه اشرفیه مشکلات تأمین آب در ۲۱ روستای حاشیه شرق گیلان مرتفع خواهد شد.

وی همچنین بر خرید دیزل ژنراتور برای مجتمع های آبرسانی تأکید کرد و گفت: براساس اولویت و تعداد روستاها و مشترکین تحت پوشش هر مجتمع آبرسانی نسبت به خرید دیزل اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به لزوم بازسازی و پاکسازی تأسیسات آبرسانی صفرابسته نیز اشاره کرد و گفت: با خرید پکیج و آماده سازی ایستگاه پمپاژ، طی هفته آینده ایستگاه پمپاژ راه اندازی شود و همچنین رفع مشکل روستای کارسیدان و لسکوکلایه طی هفته آینده باید بررسی و راهکار لازم ارائه گردد.

Share