فرماندار رشت با قدردانی از دیارمیرزا؛

رسانه‎ها در توسعه همه جانبه تاثیرگذار هستند|فرهنگ سازی را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم

فرماندار رشت گفت: اگر به دنبال توسعه در جامعه هستیم این توسعه باید به صورت همه جانبه باشد و این عملی نخواهد شد مگر اینکه فرهنگ سازی در همه امور را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت روز خبرنگار علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت با حضور در تحریریه دیارمیرزا از خبرنگاران این مجموعه خبری قدردانی کرد.

فرماندار رشت با تبریک روز خبرنگار گفت: از جمله رسالت‌های رسانه‌ها این است که کارهای انجام شده را بیان کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند و همچنین کمی و کاستی‌هایی که در جامعه وجود دارد و مردم از آن رنج می‌برند را به گوش مسئولان برسانند.

علی فتح‌اللهی با اشاره به اینکه نقد منصفانه و سازنده باعث سازندگی می‌شود، افزود: رسانه‌ها با بیان ضعف‌ها و نقد سازنده در واقع فرصت خدمت رسانی بیشتر مسئولان به مردم را فراهم می‌کنند و این امر در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه همه جانبه با اشاره به اینکه رسانه ها در توسعه جامعه تاثیرگذار هستند، تصریح کرد: اگر نیاز به توسعه داریم باید فضای مناسبی برای رسانه‌ها ایجاد کنیم تا آنها به راحتی مشکلات را بیان کنند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه رسانه‌ها نیز باید امید را در جامعه تقویت کنند، گفت: اگر همیشه به بیان مشکلات پرداخت شود سبب نا امیدی مردم خواهد شد و رسانه‌ها می‌توانند به گونه‌ای انتقال مشکلات را انجام دهند که کارگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کار من تعامل با رسانه‌ها است، افزود: در شورای اداری به همه ادارات تاکید می کنم که با رسانه ها ارتباط مستمری داشته باشند زیرا این تعامل در بیشتر موارد سبب انجام صحیح کارها خواهد شد.

فتح‌اللهی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه در جامعه هستیم این توسعه باید به صورت همه جانبه باشد و این عملی نخواهد شد مگر اینکه فرهنگ سازی در همه امور را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و محمد علی ویشکایی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت نیز به همراه علیجانی مدیر روبط عمومی فرمانداری، نماینده عالی دولت در شهرستان رشت را همراهی می‌کردند.

Share