فرماندار رودسر تاکید کرد؛

راه و شهرسازی استان گیلان نسبت به اجرای تعهدات خود در رودسر کوتاهی می کند

فرماندار رودسر گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان نسبت به اجرای تعهدات خود در سطح شهرستان رودسر کوتاهی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر صبح روز یکشنبه در نشست بررسی طرح جامع تفصیلی شهری و طرح های ساماندهی بافت های تاریخی و فرسوده این شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: شهرهای ساحلی با مشکلات متعددی درحوزه طرح جامع تفضیلی مواجه هستند که باید مکانیزم هایی برای رفع این مشکلات صورت پذیرد تا منافع و مصالح شهرها تامین شود.
وی افزود: بخش عمده شهر رودسر در حوزه بافت تاریخی قرار دارد که در این راستا از اداره کل میراث فرهنگی استان می خواهیم تا نسبت به ساماندهی و تعیین و تکلیف بناهای تاریخی اقدامات لازم را بعمل آورد.
اسمعیل پور در ادامه از کندی در روند ساخت ساختمان فرمانداری رودسر گلایه کرد و گفت: این پروژه قرار بود با پرداخت ۴ میلیارد تومان به اتمام برسد اما متاسفانه با پرداخت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هنوز به اتمام نرسیده و با گذشت ۱۰ سال پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای نداشته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به وضعیت منطقه کاکرود اشکور که در سیل خرداد سال ۹۷ آسیب دیده اشاره کرد و گفت: آن طوری که شایسته است کاری صورت نگرفته بطوری که ساخت پل منطقه نیمه کاره مانده و پیمانکار مطالبات خود را دریافت نکرده است.
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه به پروژه پل کمربندی کلاچای اشاره کرد و افزود: هرچند گفته میشود روند کار متوقف نیست اما عملا کار انجام نمی شود و ساخت دوتا گوشواره پل به اتمام نرسیده است.
اسمعیل پور با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اجرای تعهدات خود درسطح شهرستان رودسر کوتاهی می کند گفت: کم کاری سازمانها در اجرای پروژه های عمرانی مشکلات زیادی را برای مردم در شهرستان بوجود آورده که در این زمینه باید پاسخگو باشند.
وی همچنین برلزوم آزاد سازی خیابان اصلی شهر چابکسر تاکید کرد

Share