امام جمعه کوچصفهان؛

راهکارهای از بین بردن امپراطوری دلار باید دنبال شود

حکیمی با بیان اینکه راهکارهای از بین بردن امپراطوری دلار باید دنبال شود، افزود: بعضی ها دایه مهربانتر از مادر شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه کوچصفهان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حکیمی گیلانی اقامه شد.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه ولایت و امامت موجب زنده ماندن نبوت و توحید در اذهان مردم شد، افزود: آنقدر ولایت و امامت مهم است که خدا امر کرد به رسولش که اگر علی علیه السلام را معرفی نکنید، رسالت خودتان را به درستی انجام ندادید یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ۚ وَاللَّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ.

حکیمی با بیان اینکه تنها راه مقابله با فشار دشمن مقابله با تحاریف است، افزود: از جمله تحریفها ترجمه ناصحیح گفتمان امامین انقلاب است مانند اینکه شعار مرگ بر آمریکا انقضاء دارد در حالی که شیطان هرگز موضع دوستانه به معنی واقعی نخواهد داشت. یا ایران را به چین فروختند: در حالی که اگر توافق ایران و چین بر اساس منویات و دستورات رهبری اجرایی شود هرگز مثل برجام پشیمانی نخواهد آورد.

وی با بیان اینکه راهکارهای از بین بردن امپراطوری دلار باید دنبال شود، افزود: بعضی ها دایه مهربانتر از مادر شده اند سوال اینجاست که اگر این توافق با آلمان یا فرانسه بود باز هم اعتراض می‌کردید.

امام جمعه کوچصفهان افزود: چه شده که انگلیس آمریکا عربستان رژیم صهیونیستی نگران استقلال ایران شده اند؟ مراقب این تحریفها باشیم.

حکیمی با قدردانی از از سربازان گمنام امام زمان بابت دستگیری سرکرده گروهک تندر، گفت: رمز موفقیت سربازان گمنام امام زمان استقلال اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مسئولان جلوی گرانیها را بگیرند، افزود: از مجلس بابت تصویب مالیات بر خانه های خالی تشکر می‎کنیم و باید نظارت در این کار دقیق صورت گیرد زیرا این افراد ممکن هست قولنامه های صوری درست کنند.

حکیمی با تاکید بر اینکه بیمه به داد کشاورزان آسیب دیده از سیل اخیر برسد، گفت: با خبر شدیم آنهایی که طرح تجهیز و مکانیزاسیون را اجرا کردند آسیب کمتری دیدند.

امام جمعه کوچصفهان با اشاره به انفحار بیروت گفت: همه با هم به مردم لبنان کمک کنیم.
بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

Share