معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رشت تاکید کرد؛

رانندگان تاکسی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند | لزوم رفع دغدغه تامین ماسک و اقلام بهداشتی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رشت با بیان اینکه مقابله با کرونا بدون همکاری و همراهی آحاد جامعه میسر نخواهد بود، تصریح کرد: مردم در جهت تامین ماسک و اقلام بهداشتی، نباید با دغدغه ای روبرو شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه برای تامین نیازهای اساسی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی همه موظف به همکاری هستند، افزود: متاسفانه کمبودهایی در زمینه عرضه ماسک و سایر اقلام بهداشتی در شهرستان دیده شده است که انتظار می رود مسئولین مربوطه در معاونت غذا و دارو، هر چه سریعتر نسبت به رفع این کمبودها، اهتمام ورزند.

سعیدی کیا همچنین با انتقاد از عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از رانندگان تاکسی، گفت: تاکسی رانی موظف است نظارت لازم در جهت رعایت پروتکل ها از سوی رانندگان تاکسی را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از بحران مجدد در زمینه شیوع کرونا، نیازمند همکاری و همراهی آحاد افراد جامعه هستیم، خاطر نشان ساخت: در هر شرایطی باید همه توانمندی ها جهت تامین امکانات و نیازهای اساسی و ضروری مردم بهره گرفته شود تا مردم برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ با دغدغه‌ ای مواجه نشوند.

Share